درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23114صفحه نخست » دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 05:45
جدایی مهندس خلاق واقعیت مجازی از فیس بوک
Mary Lou Jepsen رئیس واحد فناوری Oculus VR فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای جدایی از فیس بوک و کار روی یک فناوری پزشکی به منظور کمک به مداوای بیماران خبر داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، Mary Lou Jepsen رئیس واحد فناوری Oculus VR فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای جدایی از فیس بوک و کار روی یک فناوری پزشکی به منظور کمک به مداوای بیماران خبر داده است. به گزارش وال استریت، این تحول ضربه سختی به برنامه‌های فیس بوک برای ساخت هدست‌های واقعیت مجازی وارد خواهد کرد. این در حالی است که رقبای فیس بوک مانند مایکروسافت، گوگل، اچ تی سی و.... به سرعت برنامه‌های خود را در این زمینه به پیش می‌برند. فیس بوک کمتر از یک سال قبل این زن مخترع را که در آزمایشگاه پیشرفته گوگل کار می‌کرد، به استخدام خود درآورده بود. Mary Lou قبل از پیوستن به گوگل سه شرکت را تاسیس کرده و فناوری‌های نوینی را برای استفاده در نمایشگرها ابداع کرده بود. وی یکی از مبدعان برنامه ناموفق یک لپ تاپ برای هر کودک است که در قالب آن قرار بود لپ تاپ‌های ارزان قیمت در میان میلیون‌ها کودک در کشورهای در حال توسعه توزیع شود.Mary Lou خود تصریح کرده که بعد از ترک فیس بوک به دنبال ابداع فناوری تصویربرداری جدیدی برای مداوای بیماران است. فیس‌بوک در سال 2014 با پرداخت 2 میلیارد دلار شرکت Oculus را که هدست‌های واقعیت مجازی عرضه می‌کند خریداری کرد و در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خود را در این زمینه شدت بخشیده بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3760

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد