درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23108صفحه نخست » یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 - 18:56
کتاب هیتلر ، کتاب مدرسه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب « مبارزه من» هیتلر می تواند آتش نازیسم را دامن بزند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب « مبارزه من» هیتلر می تواند آتش نازیسم را دامن بزند.

باواریا — بایرن بزرگترین ایالت در ترکیب آلمان فدرال است. پیشنهاد شامل کردن کتاب مشهور هیتلر به نام « مبارزه من» در برنامه درسی مدارس بحث های داغی برانگیخت. نمایندگان مجلس بایرن باید به بررسی این ابتکار بپردازند. شبکه تلویزیونی « ار.ت» از یکی از مبتکران این ایده پرسید چرا محصلان باید این کتاب را بخوانند.

توماس گِرینگ نماینده مجلس « بایرن» گفت: « منظور ما محصلان 17-15 سال است. آنها باید این کتاب را در کلاس درس مطالعه کنند. فکر نمی کنم بچه های کنونی با خواندن آن وسوسه بشوند. اما اگر آنها با ایدئولوژی های راست گذشته مانند ایدئولوژی هیتلر آشنا بشوند شاید این کتاب از آنها در مقابل ایدئولوژی های راست جدید حمایت کند».

پس از آنکه تاریخ حق نویسندگی بر این کتاب به پایان رسید که 70 سال تمام حقوق آن به دولت بایرن تعلق داشت، این ایده مطرح شد. چاپ جدید کتاب « مبارزه من» با تفاسیر انتقادآمیز مورخان در ماه ژانویه سال 2016 میلاد در قفسه های کتابفروشی ها ظاهر شد ومبدل به یکی از پرفروش ترین کتاب ها شد.

توماس گرینگ در خصوص محبوبیت این کتاب گفت: مردم نسبت به این کتاب به عنوان بخشی از تاریخ توجه نشان می دهند و حالا آنها می توانند در باره مضمون کتاب در مدارس بحث کنند».

اما یهودیان آلمان با این ایده موافق نیستند. آنها معتقدند که این کتاب می تواند ایده های رادیکال را در محصلان مدارس دامن بزند، زیرا این کتاب می تواند آتش نازیسم را روشن کند.

افرایم زوروف مورخ اسرائیلی در مصاحبه با خبرنگار شبکه تلویزیونی « ار.ت» در این خصوص گفت: همه چیز بستگی به چگونگی بحث در باره این کتاب و نظر معلمان در این خصوص دارد. از نظر تئوری معلم مدرسه می تواند در باره تاثیر مهلک نازیسم صحبت کند و یا می تواند به تبلیغ نازیسم بپردازد. نکته اصلی با اعتقادات سیاسی معلمان بایرن مرتبط است. خطر وجود دارد. شاید بعضی از محصلان با نازی ها همدردی کنند».
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد