درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 آبان 1397 - 10:27   

وضعیت و آینده بازارهای دیجیتال

  وضعیت و آینده بازارهای دیجیتال


ادامه ادامه مطلب یک

نیویورک تایمز: آمریکا قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، فعالان سایبری روسی را هدف قرار داده است

  نیویورک تایمز: آمریکا قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، فعالان سایبری روسی را هدف قرار داده است


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روابط عمومی در مدارس و آیا مدارس نیاز به استراتژی روابط عمومی دارند؟

  نقش روابط عمومی در مدارس و آیا مدارس نیاز به استراتژی روابط عمومی دارند؟


ادامه ادامه مطلب سه

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

  «کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبلور مسئولیت اجتماعی در اداره و مدیریت شهرداری کلانشهر تهران
  انتشار اولین کتاب برندسازی رسانه در ایران
  مشکلات مردان در محل کار
  وضعیت و آینده بازارهای دیجیتال
  نیویورک تایمز: آمریکا قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، فعالان سایبری روسی را هدف قرار داده است
  نقش روابط عمومی در مدارس و آیا مدارس نیاز به استراتژی روابط عمومی دارند؟
  تقویم روز ارتباطات/ قتل شش روزنامه نگار در یک شهر روسیه
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز یک روزنامه نگار پُرکار ایران ـ نظرات «جنان صفت» در حرفه روزنامه نگاری
  ارز اربعین(3) / زائران عزیز نگران پول واریزی خود نباشند
  گزارش تصویری جایزه بین‌المللی دکتر نطقی به دکتر حسن بشیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23108صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 - 23:26
کتاب هیتلر ، کتاب مدرسه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب « مبارزه من» هیتلر می تواند آتش نازیسم را دامن بزند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب « مبارزه من» هیتلر می تواند آتش نازیسم را دامن بزند.

باواریا — بایرن بزرگترین ایالت در ترکیب آلمان فدرال است. پیشنهاد شامل کردن کتاب مشهور هیتلر به نام « مبارزه من» در برنامه درسی مدارس بحث های داغی برانگیخت. نمایندگان مجلس بایرن باید به بررسی این ابتکار بپردازند. شبکه تلویزیونی « ار.ت» از یکی از مبتکران این ایده پرسید چرا محصلان باید این کتاب را بخوانند.

توماس گِرینگ نماینده مجلس « بایرن» گفت: « منظور ما محصلان 17-15 سال است. آنها باید این کتاب را در کلاس درس مطالعه کنند. فکر نمی کنم بچه های کنونی با خواندن آن وسوسه بشوند. اما اگر آنها با ایدئولوژی های راست گذشته مانند ایدئولوژی هیتلر آشنا بشوند شاید این کتاب از آنها در مقابل ایدئولوژی های راست جدید حمایت کند».

پس از آنکه تاریخ حق نویسندگی بر این کتاب به پایان رسید که 70 سال تمام حقوق آن به دولت بایرن تعلق داشت، این ایده مطرح شد. چاپ جدید کتاب « مبارزه من» با تفاسیر انتقادآمیز مورخان در ماه ژانویه سال 2016 میلاد در قفسه های کتابفروشی ها ظاهر شد ومبدل به یکی از پرفروش ترین کتاب ها شد.

توماس گرینگ در خصوص محبوبیت این کتاب گفت: مردم نسبت به این کتاب به عنوان بخشی از تاریخ توجه نشان می دهند و حالا آنها می توانند در باره مضمون کتاب در مدارس بحث کنند».

اما یهودیان آلمان با این ایده موافق نیستند. آنها معتقدند که این کتاب می تواند ایده های رادیکال را در محصلان مدارس دامن بزند، زیرا این کتاب می تواند آتش نازیسم را روشن کند.

افرایم زوروف مورخ اسرائیلی در مصاحبه با خبرنگار شبکه تلویزیونی « ار.ت» در این خصوص گفت: همه چیز بستگی به چگونگی بحث در باره این کتاب و نظر معلمان در این خصوص دارد. از نظر تئوری معلم مدرسه می تواند در باره تاثیر مهلک نازیسم صحبت کند و یا می تواند به تبلیغ نازیسم بپردازد. نکته اصلی با اعتقادات سیاسی معلمان بایرن مرتبط است. خطر وجود دارد. شاید بعضی از محصلان با نازی ها همدردی کنند».
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز یک روزنامه نگار پُرکار ایران ـ نظرات «جنان صفت» در حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ قتل شش روزنامه نگار در یک شهر روسیه


  ویدیو/ روابط عمومی آینده


  احترام به مخاطب


  تفکر مبتنی بر سناریو و آینده روابط عمومی


  گزارش تصویری جایزه بین‌المللی دکتر نطقی به دکتر حسن بشیر


  انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد


  گزارش تصویری پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ شرکت جهانی داروسازی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد