درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:21   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23002صفحه نخست » چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 - 16:37
نهضت تولید محتوا در فضای مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر سالم سازی فضای مجازی از طریق نهضت تولید محتوا و راه اندازی کارگروه سبک زندگی گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر سالم سازی فضای مجازی از طریق نهضت تولید محتوا و راه اندازی کارگروه سبک زندگی گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.

به گزارش  به نقل از مرکز
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دبیر شورای عالی فضای مجازی از تأسیس کارگروه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: برای سالم سازی فضای مجازی نیازمند نهضت تولید محتوا هستیم.

ابوالحسن فیروزآبادی با بیان این که رفع دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب درحوزه فضای مجازی باید اولویت تمام دستگاه های فعال در این حوزه باشد، افزود: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.

وی اظهار کرد: مرکز ملی فضای مجازی نیز به عنوان بازو و اتاق فکر شورا از بدو فعالیت در دوره جدید با تشکیل کارگروه های مختلف نسبت به پیگیری سریع برخی چالش ها و گزارش آن به دستگاه های ذیربط اقدام کرده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: سرعت تحولات در این حوزه به حدی سریع است که تصمیم گیری دستگاه ها قطعاً باید سیاست گذاری واحدی داشته باشد از همین رو و با عنایت به تأکید ویژه مقام معظم رهبری بر نقش شورایعالی فضای مجازی در برنامه ریزی و نظارت بر نحوه استفاده از این عرصه، کارگروه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مرکز دایر شده است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: برای حفظ و حراست از فرهنگ ایرانی- اسلامی در فضای مجازی به شدت نیازمند نهضت تولید محتوا در این عرصه هستیم. بسیاری از کاربران این فضا به دلیل فقدان محتوای مناسب و سالم در معرض به تعبیر مقام معظم رهبری لغزش قرار می گیرند.

وی گفت: در زمان محدودی که از فعالیت اعضای جدید شورا می گذرد تصمیم‏ های خوبی در جهت توجه به بحث محتوا گرفته شده است. امیدواریم با عنایت و توجه دولت و مجلس بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن سیاست گذاری های انجام شده در این حوزه که همسنگ انقلاب اسلامی است باشیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد