درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22959صفحه نخست » سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 - 08:40
کنفرانس ری‌پابلیکا: الهام‌بخش‌ترین همایش اروپایی در زمینه اینترنت
روز دوشنبه (دوم مه / ۱۳ اردیبهشت) کنفرانس ری‌پابلیکا (re:publica) در برلین گشایش یافت. این کنفراس از سال ۲۰۰۷ در نخستین هفته ماه مه در پایتخت آلمان برگزار می‌شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در کنفرانس ری‌پابلیکا که برخی آن را "الهام‌بخش‌ترین همایش اروپایی در زمینه اینترنت" می‌نامند، ۷ هزار فعال اینترنتی و کارشناس در زمینه‌های گوناگون شرکت دارند. یکی از سرشناس‌ترین مهمانان کنفرانس ادوارد اسنودن است.


روز دوشنبه (دوم مه / ۱۳ اردیبهشت) کنفرانس ری‌پابلیکا (re:publica) در برلین گشایش یافت. این کنفراس از سال ۲۰۰۷ در نخستین هفته ماه مه در پایتخت آلمان برگزار می‌شود.


ری‌پابلیکا که با هدف بحث و تبادل‌نظر پیرامون تحولات دنیای دیجیتال، به ویژه فعل و انفعالات وبلاگستان کار خود را آغاز کرد، به مرور به یکی از مهم‌ترین همایش‌‌های اروپایی برای بررسی فناوری‌های نوین در اینترنت، تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر زندگی انسان‌، نقش اینترنت در توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بهداشت جهانیان تبدیل شد.


روزنامه آلمانی "دی ولت" از کنفراس ری‌پابلیکا به عنوان "الهام‌بخش‌ترین همایش اروپایی در زمینه اینترنت و جامعه" نام می‌برد.

گشایش کنفرانس "ری‌پابلیکا" در برلین، دوشنبه ۲ مه
در کنفرانس امسال ۷ هزار فعال و کارشناس اینترنتی، نمایندگان رسانه‌های رسمی و اقتصاددانان و سیاستمداران از کشورهای گوناگون شرکت می‌کنند. جنجالی‌ترین مهمان کنفرانس ادوارد اسنودن است که از طریق ویدیو در یک جلسه شرکت می‌کند.


آنچه که برخی رسانه‌های آلمان به آن اهمیت می‌دهند، حضور چشمگیر زنان در ری‌پابلیکا است. در حالی که در نخستین همایش در سال ۲۰۰۷ تعداد کمی زن حضور داشتند، اکنون فهرست مهمانان و سخنرانان نشان می‌دهد که حدود ۵۰ درصد آنها زن هستند.


امسال نیز مانند سال‌های گذشته در این کنفرانس کارگاه‌های آموزشی گوناگونی در نظر گرفته شده و صدها هزار نفر از سراسر جهان از طریق اینترنت از داده‌های این کنفرانس بهره می‌برند.


علاوه بر این جلسه‌هایی برای روزنامه‌نگاران رسانه‌های رسمی برگزار می‌شود که به نزدیک‌شدن این رسانه‌ها و وبلاگ‌نویسان و "شهروند خبرنگاران" به یکدیگر کمک می‌کند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد