درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22901صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 - 21:50
همایش روابط عمومی های شهرستان آمل ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه شمال
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه روابط عمومی پلی میان یک سازمان و مخاطبان آن است عنوان کرد: روابط عمومی مجموعه ای از اقدامات و تلاشهای حساب شده ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروههایی که با سازمان در ارتباط اند انجام می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه روابط عمومی پلی میان یک سازمان و مخاطبان آن است عنوان کرد: روابط عمومی مجموعه ای از اقدامات و تلاشهای حساب شده ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروههایی که با سازمان در ارتباط اند انجام می دهد.

 

به گزارش شارا، احمد منفرد با اشاره به اهمیت بخش روابط عمومی در ادارات اظهار داشت : با توجه به عدم انسجام  کافی و ارتباط میان روابط عمومی ها در سطح شهرستان اخیرا به این فکر افتادیم تا این تعامل رابین دستگاهها و ادارات ایجاد کنیم .

 

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست تصریح کرد:کار روابط عمومی می تواند برای ساختن روابط تفاهم آمیز با کارکنان و مشتریان و عموم مردم به کار رود و هر سازمان خوب باید دارای یک روابط عمومی شایسته باشد تا بتواند فعالیت های سازمان را به خوبی در معرض عموم قرار دهد و موفق باشد.

 

منفرد با اشاره به نقش بسیار مهم روابط عمومی در سازمانها  عنوان کرد: ما سعی داریم به جایگاه این نهاد در سازمانها بیشتر بپردازیم و از طرفی بین روابط عمومی ها یک شورایی تشکیل دهیم تا این تعامل بین ادارات و سازمانها را تسهیل ببخشیم .

 

به گزارش هراز نو، فرماندار با تقدیر از تقبل میزبانی همایش روابط عمومی در دانشگاه شمال آمل اعلام کرد : این همایش  25 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه شمال برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل بابیان اینکه ارائه چهره ی واقعی و شفاف سازمانها به مشتریان از وظایف مهم روابط عمومی هاست افزود باید به روابط عمومی حرفه ای به دیده ی یک عضو و یک لازمه در هر سازمان نگریسته شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد