درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22837صفحه نخست » پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 - 10:12
ارزش بازار فناوری ایران 30 میلیارد تا سال 2020
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه شریف گفت: ارزش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال ۲۰۱۶ حدود ۲۱ میلیارد دلار برآورد شده که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا سال ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیارد دلار برسد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه شریف گفت: ارزش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال ۲۰۱۶ حدود ۲۱ میلیارد دلار برآورد شده که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا سال ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از مهر، یک هیات از سرمایه‌گذاران بین‌المللی، با رویکرد مشارکت تجاری در شاخه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از دیتاسنتر ابری ایران بازدید کرد.


مدیران ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاران خارجی فعال در حوزه ICT در این بازدید از نزدیک با برنامه‌های کشور در حوزه خدمات ارتباطات ثابت با توجه به ارائه مجوز فعالیت به شرکتهای FCP، توسعه دیتاسنتر و خدمات ابری (Cloud Computing) به عنوان اولین دیتاسنتر ابری کشور و توسعه کسب و کارهای دیجیتال آشنا شدند که این اقدامات مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی قرار گرفت.


در این نشست، فریدون قاسم‌زاده، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: بر اساس گزارش Frost & Sullivan Analysis در سال ۲۰۱۶ میزان بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ۲۱ میلیارد دلار برآورد شده است که پیش‌بینی می‌شود این عدد در سال ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیارد دلار برسد.


وی با بیان فرصت‌های جدید ایجاد شده در فضای پس از برجام و مزیت‌های رقابتی موجود، ایران را به عنوان بستری مستعد برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی که آمادگی انتقال دانش فنی و فناوری روز را دارند و با هدف دستیابی به بازار ۴۰۰ میلیون نفری منطقه، معرفی کرد.


عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به پتانسیل‌های منحصربه‌فرد ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: افزایش پهنای باند بین‌المللی کشور به بیش از ۸ برابر ظرف ۳ سال گذشته، اتصال قریب به ۱۰ میلیون نفر به اینترنت پرسرعت موبایل از طریق ۳G و ۴G/LTE و بیش از ۱۰ میلیون نفر از طریق ADSL و وایمکس و نیز وجود بیش از ۴۰ میلیون گوشی موبایل هوشمند در بازار از جمله پتانسیلهای ایران در این بخش است.


قاسم زاده با بیان این که کشور ایران به لحاظ تعداد کاربران اینترنت در خاورمیانه مقام اول را داراست، حضور کارآفرینان و نیروهای فنی مستعد در کشور را به‌عنوان پتانسیل‌های بالا برای سرمایه‌گذاری و همکاری جهت توسعه صنعت دیجیتال برشمرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد