درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22799صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 09:20
کنفرانس بررسی روابط عمومی و ماهیت ترور شخصیت
در کمپین (مبارزات انتخاباتی) به ظاهر بی پایان ریاست جمهوری، یک سطح از شعارهای تهاجمی که به ندرت در سیاست آمریکا با آن مواجه می شویم، دیده می شود. اما آیا تمام این زبان های توهین آمیز و نادرست، اتهامات پشتیبانی نشده و مراجع حقه باز، در واقع ترور شخصیت را تشکیل می دهند؟
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در کمپین (مبارزات انتخاباتی) به ظاهر بی پایان ریاست جمهوری، یک سطح از شعارهای تهاجمی که به ندرت در سیاست آمریکا با آن مواجه می شویم، دیده می شود. اما آیا تمام این زبان های توهین آمیز و نادرست، اتهامات پشتیبانی نشده و مراجع حقه باز، در واقع ترور شخصیت را تشکیل می دهند؟

 

به گزارش گروه ترجمه شارا، Sergei Samoilenko ، استاد روابط عمومی دانشکده ارتباطات دانشگاه جورج میسون می گوید: نه لزوما. Samoilenko بر روی مسئله ترور شخصیت مطالعه بسیار زیادی انجام داده است و در حال آماده سازی یک کتاب در مورد این موضوع می باشد.


او می گوید، بین "حملات" شخصیت و ترور شخصیت تفاوت وجود دارد. تشابه و تضاد بین این دو مقوله در تاریخ شنبه، 22 آوریل، در بخش ترور شخصیت کنفرانس دو روزه انجمن هنر و علوم ارتباطات ویرجینیا ، به نمایش گذاشته خواهد شد. این بخش، که در ساعت 11:00 صبح در اتاق A مرکز Johnson Center دانشگاه جورج میسون در پردیس Fairfax آغاز می شود، بخش آخر کنفرانس می باشد که در روز جمعه شروع می شود.


این کنفرانس به ارائه آخرین مطالعه دانشکده ارتباطات، و مقالات دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد- به خصوص آن هایی که در ویرجینیا ساکن هستند، می پردازد. مقالات دانشجویی عبارتند از:
• تام شاو، "دفاع از شهرت شکننده در عصر رسوایی و نفاق"
• ویکتوریا کوردوا، "کلینتون در مقابل جنیفر فلاورز"
• مایکل ریچاردسون: «حمله شخصیتی که کمپین 2012 رامنی را به کام مرگ کشاند"


اعضای هیات علمی دانگشاه میسون، Samoilenko و Jennifer Keohane به بررسی بحثی با عنوان "ترور شخصیتی در انتخابات سال 2016: دونالد ترامپ و تد کروز" خواهند پرداخت.


این کنفرانس با پانل مباحثه (میزگرد) آن از ظهر روز جمعه، 22 آوریل، تا ساعت 5:00 همان روز در اتاق های A، B، C و D مرکز Johnson Center ادامه خواهد داشت.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد