درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
  خبرنگاری توسعه
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22772صفحه نخست » سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 - 22:00
طراح لوگوی اپل در ایران
راب جانوف، گرافیست سرشناس جهانی، تفاهم‌نامه همکاری با یک دیزاین استودیوی ایرانی امضا کرده است.
  

طراح لوگوی اپل در ایران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، راب جانوف، گرافیست سرشناس جهانی، تفاهم‌نامه همکاری با یک دیزاین استودیوی ایرانی امضا کرده است. جانوف تجربه همکاری با برندهای شناخته‌شده‌ای مانند آی‌بی‌ام، اینتل، کرافت، کلینکس و … را در کارنامه خود دارد. اما آنچه او را از دیگر گرافیست‌ها متمایز می‌کند پروژه طراحی لوگوی اپل است که به سفارش استیو جابز در سال ۱۹۷۹ طراحی کرده بود. سیب گاز زده‌ای که داستان‌های ساختگی بسیاری راجع به چگونگی خلق آن در جهان مطرح شده. اما او درباره داستان‌های موجود به توضیح مختصری بسنده می‌کند و می‌گوید:  «من یک سیب طراحى کردم و براى اینکه شبیه گیلاس نباشد، یک گاز از آن برداشتم.»

تورج صابرى‌وند، دیزاینر ارشد  «دیزاین‌وند» همکار ایرانى طراح لوگوی اپل معتقد است:  «در حالی که تمام برندهای جهان مدام لوگوی خود را بازطراحی می‌کنند، در ایران لوگوهای بسیارى هست که دهه‌ها پیش طراحى شده‌اند و تا امروز هیچ تغییری نکرده‌اند و از استانداردها و سلیقه‌های امروز عقب مانده‌اند.

از دیگر سو در شرایط جدید اقتصادى ایران و حضور برندهای جهانی، برندهای ایرانی ناگزیرند هویت بصرى‌شان را به روز کنند تا تصویر پویا و سرزنده‌ای از خود به مخاطبان ارائه دهند.» دفتر تهران راب جانوف، چهارمین دفتر بین‌المللی او بعد از شیکاگو، هنگ‌کنگ و سیدنی است.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد