درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22615صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 فروردین 1395 - 17:09
ششمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد به میزبانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد به میزبانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان در این نشست تعیین تکلیف اموالی که در مالکیت دولت قرار گرفته را از جمله وظایف این سازمان برشمرد و گفت: این اموال شامل کالاهای قاچاق، متروکه و اموال غیر منقول می باشد که طی مراحل قانونی به تملک دولت درآمده است.


" منصور طالبی " گستردگی کار اموال تملیکی را یادآور شد و اظهار داشت: برای تملک اموال غیرمنقول قوانین متعددی در حوزه های کشاورزی، ثبت اسناد، مالیاتی، شهرداری و غیره وجود دارد و برای تملک کالاهای قاچاق، انطباق قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با کالای قاچاق و ارز ، امور گمرکی، استاندارد و وزارت بهداشت ضروری است.


وی خروج و معدوم سازی کالاهای غیر استاندارد و غیر قابل مصرف از چرخه مصرف را از دیگر وظایف اموال تملیکی بیان کرد و گفت: این نوع کالاها طی مراحل قانونی با حضور نمایندگان دستگاههای ذیصلاح معدوم می شود.


این مقام مسئول، بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: این امر گام اساسی برای تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل " است.


مدیر اموال تملیکی یزد در بخش دیگری از سخنانش عملکرد این مجموعه در سال 94 را خوب توصیف کرد و گفت: یزد طی سالهای اخیر به لحاظ فعالیت ها و عملکرد در کشور رتبه هشتم تا دهم به خود اختصاص داده است و با توجه به اینکه مرزی نیست؛ دارای عملکرد مثبتی در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد.


وی همچنین با قدردانی از تلاش های این شورا، روابط عمومی ها را بستری برای ایجاد ارتباط میان سازمان و مردم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها می توانند انتظارات دستگاه را به جامعه منعکس و از سوی دیگر خواسته های جامعه را به مجموعه خود منتقل کنند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این شورا در سال 94 گفت: تاکنون شش جلسه این شورا برگزار شده است که سه مورد آن مربوط به سال 94 می باشد.


احمد جعفری، برگزاری اولین نشست خبری مشترک مدیران دستگاههای مجموعه وزارت در استان را از جمله فعالیت های این شورا برشمرد و گفت: همفکری و تبادل تجربیات واحدهای روابط عمومی و آشنایی اعضای شورا با فعالیت های دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان از دیگر فعالیت های این شورا می باشد.


وی با اشاره به دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی و سیاست گذاری واحدهای روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان ها اهداف، وظایف و ماموریت های آن را تشریح کرد و خواستار همکاری بیشتر واحدهای روابط عمومی برای اجرای این دستورالعمل شد.


در این نشست که مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشتند؛ نقطه نظرات خود را در خصوص عملیاتی شدن اهداف، وظایف و ماموریت های شورا ارائه کردند.


شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها، بورس منطقه ای و اموال تملیکی است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد