شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ضیایی پرور مهمترین هدف این جشنواره را تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی در حوزه بانکی در ایران و ارایه و معرفی وبلاگ های برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی در حوزه بانکی در ایران اعلام کرد.
تولید محتوای تخصصی مرتبط در فضای مجازی و بالابردن مهارت های دیجیتالی کارکنان بانکی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی الکترونیک از دیگر اهداف این جشنواره است.
به گفته ضیایی پرور، بخشهای مختلف جشنواره شامل: بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک است و در هر یک از بخشهای مذکور به شخص برگزیده و جمعا 12 برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
وی در مورد شرایط شرکت در جشنواره گفت: تمامی وبلاگها و رسانههای اجتماعی که توسط کارکنان بانکها به صورت فردی یا گروهی نوشته شده و در آنها به مسایل و موضوعات ذکر شده پرداخته شده باشد میتوانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی در مورد نحوه شرکت در جشنواره گفت : علاقمندان میتوانند جهت شرکت در جشنواره به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. تا کنون صدها نفر در این جشنواره شرکت کردهاند و تا 15 اردیبهشت ماه فرصت برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد. تاریخ برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز در هفته ارتباطات خواهد بود.
به گفته وی دو دوره جشنواره وبلاگهای بانکی ایران در فاصله سالهای 87 تا 89 در ایران برگزار شد که با استقبال خوب بانکیها مواجه شد. اینک با توجه به گسترش فضای تولید محتوای دیجیتال بخش رسانههای اجتماعی نیز به این جشنواره اضافه شده است.
منبع: بانکی دات آی آر
|