درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 09:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22573صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 فروردین 1395 - 10:47
برگزاری جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی
دکتر حمید ضیایی پرور مسئول ستاد اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: ستاد اجرایی جشنواره مذکور در بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک ها درچارچوب اهداف تعیین شده دنبال می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ضیایی پرور مهمترین هدف این جشنواره را تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی در حوزه بانکی در ایران و ارایه و معرفی وبلاگ های برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی در حوزه بانکی در ایران اعلام کرد.

 

تولید محتوای تخصصی مرتبط در فضای مجازی و بالابردن مهارت های دیجیتالی کارکنان بانکی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی الکترونیک از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

به گفته ضیایی پرور، بخشهای مختلف جشنواره شامل: بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک است و در هر یک از بخش‌های مذکور به شخص برگزیده و جمعا 12 برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی در مورد شرایط شرکت در جشنواره گفت: تمامی وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی که توسط کارکنان بانک‌ها به صورت فردی یا گروهی نوشته شده و در آنها به مسایل و موضوعات ذکر شده پرداخته شده باشد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی در مورد نحوه شرکت در جشنواره گفت : علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. تا کنون صدها نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند و تا 15 اردیبهشت ماه فرصت برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد. تاریخ برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز در هفته ارتباطات خواهد بود.

 

به گفته وی دو دوره جشنواره وبلاگ‌های بانکی ایران در فاصله سالهای 87 تا 89 در ایران برگزار شد که با استقبال خوب بانکی‌ها مواجه شد. اینک با توجه به گسترش فضای تولید محتوای دیجیتال بخش رسانه‌های اجتماعی نیز به این جشنواره اضافه شده است.

 

منبع: بانکی دات آی آر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد