درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22573صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 فروردین 1395 - 06:17
برگزاری جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی
دکتر حمید ضیایی پرور مسئول ستاد اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: ستاد اجرایی جشنواره مذکور در بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک ها درچارچوب اهداف تعیین شده دنبال می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ضیایی پرور مهمترین هدف این جشنواره را تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی در حوزه بانکی در ایران و ارایه و معرفی وبلاگ های برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی در حوزه بانکی در ایران اعلام کرد.

 

تولید محتوای تخصصی مرتبط در فضای مجازی و بالابردن مهارت های دیجیتالی کارکنان بانکی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی الکترونیک از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

به گفته ضیایی پرور، بخشهای مختلف جشنواره شامل: بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک است و در هر یک از بخش‌های مذکور به شخص برگزیده و جمعا 12 برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی در مورد شرایط شرکت در جشنواره گفت: تمامی وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی که توسط کارکنان بانک‌ها به صورت فردی یا گروهی نوشته شده و در آنها به مسایل و موضوعات ذکر شده پرداخته شده باشد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی در مورد نحوه شرکت در جشنواره گفت : علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. تا کنون صدها نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند و تا 15 اردیبهشت ماه فرصت برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد. تاریخ برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز در هفته ارتباطات خواهد بود.

 

به گفته وی دو دوره جشنواره وبلاگ‌های بانکی ایران در فاصله سالهای 87 تا 89 در ایران برگزار شد که با استقبال خوب بانکی‌ها مواجه شد. اینک با توجه به گسترش فضای تولید محتوای دیجیتال بخش رسانه‌های اجتماعی نیز به این جشنواره اضافه شده است.

 

منبع: بانکی دات آی آر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد