درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22572صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 28 فروردین 1395 - 17:39
فراخوان دومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی - به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای دومین بار در کشور،"نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مدیران برتر روابط عمومی کشور اعطا می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای دومین بار در کشور،"نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مدیران برتر روابط عمومی کشور اعطا می شود.

دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز روابط عمومی اعلام کرد: اعطای این نشان با هدف شناسایی و معرفی مدیران فعال مدیریتی در کشور، انتقال تجارب و یافته های مدیریتی در عرصه روابط عمومی، ارائه الگوهای موفق مدیریتی روابط عمومی در کشور، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین مدیران روابط عمومی و تقدیر و تجلیل از مدیران فعال در عرصه روابط عمومی انجام می شود.

گفتنی است از مهم ترین شاخصه ها و اولویت های تعیین شده برای دریافت نشان عالی روابط عمومی ملاک هایی نظیر داشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است.

شایان ذکر است تمامی مدیران فعال روابط عمومی می توانند آثار و مستندات خود را تا 20 اردیبهشت سال جاری به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز ملی روابط عمومی ارسال کنند تا در مراسم ویژه اعطای این نشان که اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار می شود، ارسال کنند.

به اطلاع می رساند شماره تلفن های دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی شامل 88617576 و 88617577 برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

گفتنی است در سال 1392 در نخستین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی "تقدیرنامه و نشان عالی روابط عمومی" به برگزیدگان زیر اعطاء شد:

نشـان عالی روابط عمومـی
دکتر علی دارابی
معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران

تقدیرنامه نشـان عالی روابط عمومـی
1. نامدار صداقت
مدیر کل روابط عمومی شهرداری تهران

2. محمدرضا غفوری
مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت

3. ناصر رزاق منش
مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد