درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22571صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 28 فروردین 1395 - 16:52
شعار ITU به مناسبت روز جهانی ارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی " مطرح شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی " مطرح شده است.

به گزارش شارا، بر اساس اطلاعیه مندرج در سایتITU ،کارآفرینان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) نقش ویژه و مرتبطی در تضمین رشد اقتصادی به شیوه ای پایدار و فراگیر دارند. آنها با پتانسیل منحصر به فردشان برای ایجاد تاثیر طولانی مدت در اقتصاد جهانی، منطقه ای و ملی، در توسعه راه حل های نوآورانه و ICT محور در تلاشند و همچنین در اقتصاد دانش بنیان فعلی به عنوان منبع مهم مشاغل جدید، به ویژه برای جوانان شناخته می شوند.

 موضوع WTISD-2016 درخصوص شکوفا کردن پتانسیل ICT ها برای نوآوران و کارآفرینان جوان، شرکتهای کوچک و متوسط و استارتاپهای نوآورانه و مراکز فناوری به عنوان پیشرانان راه حل های نوآورانه و عملی برای تسریع پیشرفت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بین المللی، با تمرکز بر شرکتهای کوچک و متوسط از کشورهای در حال توسعه؛ در راستای فعالیت های ITU است.

 با توجه به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و نقش ICT در توسعه همه جانبه کشور می توان ازاین حوزه برای اشتغالزایی و تولید ثروت ملی استفاده بیشتری کرد.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد