درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22557صفحه نخست » شنبه، 28 فروردین 1395 - 06:35
بیشتر فالوورهای شرکت‌ها از لینکدین هستند نه فیس‌بوک!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت TrackMaven اخیراً تحقیقاتی در خصوص تعداد دنبال‌کنندگان برندها در شبکه‌های اجتماعی انجام داده که نتایج آن قدری غیرمنتظره است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت TrackMaven اخیراً تحقیقاتی در خصوص تعداد دنبال‌کنندگان برندها در شبکه‌های اجتماعی انجام داده که نتایج آن قدری غیرمنتظره است.
 
این مطالعه نشان می‌دهد که کمپانی‌های B2B به طور میانگین 109 هزار فالوور (Follower) در
لینکدین دارند، در حالی که تعداد فالوورهای این شرکت‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی بسیار کمتر از این رقم است.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه Small Business Trends، رتبه‌های بعدی به
فیس بوک و توئیتر اختصاص دارد؛ با 34 هزار و 18 هزار دنبال‌کننده.
 
اینستاگرام و پینترست حائز جایگاه چهارم تا پنجم هستند.
 
B2B مخفف Business to Business بوده و به معنای ارائه خدمات به سازمان‌هاست.
 
از آنجا که لینکدین شبکه‌ای ویژه مدیران، تجار و صاحبان مشاغل است لذا جای تعجب ندارد که اغلب دنبال‌کنندگان شرکت‌های B2B از این شبکه باشند ولی آن چه که قدری غیرمنتظره می‌نماید، این است که فیس‌بوک با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در جایگاه دوم قرار گرفته است.
 
لینکدین در حال حاضر حدود بیش از 400 میلیون کاربر دارد.
 
گفتنی است TrackMaven در پژوهش خود به سراغ شرکت‌های بزرگ رفته و اطلاعات مربوط به کسب و کارهای کوچک را در آن دخیل ننموده است.
 
این داده‌ها که مربوط به سال 2015 است، از 316 برند B2B بزرگ که بیش از 100 میلیون تعاملات اجتماعی داشته‌اند به دست آمده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد