درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22555صفحه نخست » شنبه، 28 فروردین 1395 - 06:01
ایده‌های بزرگ برای برندآفرینی، مشارکت خلاق
مشارکت میان دو برند می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مشارکت میان دو برند می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد. در یک سرمایه‌گذاری مشترک خلاقانه، محصولی که در نهایت تولید می‌شود بسیار بهتر از محصولی است که هریک از دو برند به‌صورت جداگانه تولید کنند.

ایده

Liberty  یک فروشگاه زیبا در لندن است. این فروشگاه در سال 1875 میلادی تاسیس شده و زمینه فعالیت فعلی آن از سال 1920 میلادی به این سو تغییر نکرده است. دکوراسیون طراحی فروشگاه Liberty به سبک سنتی بوده و از بقایای دو کشتی چوبی قدیمی ساخته شده و ممکن است مورد علاقه مدرنیست‌ها نباشد. سر آرتور لازنبی لیبرتی اقلام و کالاهای زیبا و نفیسی را از سراسر جهان خریداری و با استفاده از طراحان زمان خود، فروشگاهش را طراحی می‌کرد و کالاها و اقلام خانگی را در آن به فروش می‌رساند.

فروشگاه لیبرتی با طیف متنوع و وسیعی از برندها همکاری می‌کند. در سال 2011 میلادی این شرکت همکاری نزدیکی را با شرکت نایک که در صنعت تولید لوازم ورزشی فعالیت می‌کند آغاز کرد. هدف لیبرتی از همکاری با این شرکت بزرگ تولید لوازم ورزشی آمریکایی، تولید محصولاتی با قیمت مناسب به منظور فروش در فروشگاه لیبرتی بود. همچنین در چارچوب همکاری لیبرتی و اپل این شرکت به طراحی کاور برای گوشی‌های آی فون، آی پد و مک بوک می‌پردازد.

همکاری دیگر این شرکت با شرکت میلر هریس است که در زمینه تولید عطر فعالیت می‌کند. شرکت مرسی در پاریس که به تولید چمدان‌های مسافرتی می‌پردازد، برند دیگری است که با لیبرتی همکاری نزدیکی دارد. یکی از مشخصه‌های شرکت لیبرتی آن است که همواره به دنبال همکاری با برندهای محبوب و معتبر است. برندهای مورد نظر لیبرتی می‌تواند بزرگ یا کوچک باشد، اما آنچه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تلاش این شرکت برای همکاری با سایر برندها به منظور تولید محصولاتی با کیفیت‌تر است. محصولاتی که زیبا و قابل استفاده بوده و به تنهایی به برند لیبرتی تعلق ندارند.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• به دنبال برندهایی باشید که از ارزش‌هایی مشابه ارزش‌های برند شما برخوردار بوده و مردم از همکاری شما با آنها استقبال کنند.

• اگر طرفین یک همکاری از خلاقیت خود در پروژه مشترک‌شان استفاده کنند، نتیجه این اقدام تولید محصولی با کیفیت است که از بازخورد بسیار مناسبی میان مردم برخوردار خواهد شد.

• محصولاتی که به‌صورت خاص و محدود تولید می‌شوند همواره این حس را به مشتری القا می‌کنند که اگر این محصول را نخرد به‌زودی فروش آن پایان می‌یابد و دیگر در دسترس نخواهد بود، همچنین توجه رسانه‌ها را نیز به خود جلب خواهند کرد. بنابراین بهتر است با برندهایی همکاری کنید که از ارزش‌های مشابهی با برند شما برخوردارند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد