درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22452صفحه نخست » یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 23:20
نقش پررنگ رسانه ها در گفتمان اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: در پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نباید از حوزه فرهنگ و ارزش و اهمیت آن غفلت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: در پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نباید از حوزه فرهنگ و ارزش و اهمیت آن غفلت کرد.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی استانداری، وی افزود: تا زمانیکه فضا،بستر و گفتمان لازم با تاکیه بر ارزش ها و باورهای فرهنگی درخصوص ارزش و اهمیت کار و تلاش،احترام به سرمایه گذار،تقدم منافع ملی و جمعی بر منافع فردی، وقت شناسی و احساس امنیت سرمایه گذاری در جامعه شکل نگیرد و نهادینه نشود نمی توان در اقتصاد مقاومتی به توفیقات زیادی دست پیداکرد.


علیرضایی تصریح کرد: اگر باورهای فرهنگی متناسب و مرتبط به توسعه و پیشرفت اقتصادی در جامعه شکل نگیرد نمی توان با اجرای صرف چند پروژه امیدورا به توسعه اثربخش و درازمدت در کشور و استان بود .


مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه" باید فرهنگ مردم داری و مردم محوری در دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود" خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی با تکیه بر توان و ظرفیت مردم امورات و برنامه ها را پیش بردن که تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی مستمر و هفتگی مدیران برای انجام ملاقات و دیدار های مردمی است.

وی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع به معنای راه اندازی امور مردم است لذا باید مدیران یک روز در هفته را به ملاقات عمومی اختصاص دهند تا ضمن گفتگوی رو در رو با شهروندان و رسیدگی به مشکلات، اعتماد عمومی هم جلب شود.


علیرضایی افزود: وقتی مردم در ملاقات های عمومی با استاندار درخواست می کنند به مسئولان دستگاههای اجرایی برای راه اندازی امور دستور داده شود نشان می دهد کارها در دستگاهها مطلوب نیست لذا انتظار می رود پاسخگویی به نامه ها و درخواستهای مردم با سرعت بیشتری توسط مدیران انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی استاندار بیان داشت: حجم مراجعه مردم به استانداری برای پیگیری امورات خود در دستگاه های اجرایی بالاست و همه به دنبار پاراف و دستور استاندار و مدیران استانداری هستند درحالیکه کارها باید سیستماتیک و از طریق سازمان حل و فصل شود و فرهنگ سازمانی در جامعه نهادینه شود.


وی گفت: این شکل از پیگیری امور بیانگر ضعف در دستگاه ها و سازمان هاست که در سال اقتصاد مقاومتی باید با توجه به مردم و نهادینه شدن فرهنگ مردم داری در سازمان ها این فرهنگ اصلاح شود.


دبیر شورای اطلاع رسانی استان از توجه توامان به دو قشر سرمایه گذار و نخبگان در جامعه بعنوان دوبال اثر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه توجه به دو بازوی مهم شامل سرمایه گذار و نخبگان ضروری است تا نتایج کار مطلوب باشد.


وی بیان کرد: از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار می رود ضمن بهره مندی از نخبگان در برنامه ریزی ها،از رسانه های گروهی نیز برای اطلاع رسانی استفاده کنند و در پاسخگویی به خبرنگاران واهمه نداشته باشند و برنامه های اقتصاد مقاومتی خود را رسانه ای کنند تا فضا و گفتمان مطلوب و مورد نیاز برای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان شکل بگیرد و فراهم شود.

منبع: صدای قزوین

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد