درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22439صفحه نخست » یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 10:40
بازاریابی مجانی
ایمیل بانک؛ راهی برای بازاریابان جوان
بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار شما قرار می‌دهد. این خدمت به مشتری امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار شما قرار می‌دهد. این خدمت به مشتری امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد. تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا می‌توانید از خدمات بانکداری مجازی بهره‌مند شوید. باید خیلی دقت کرد که بانک مجازی یا اصلاً هر کسب‌و‌کار مجازی، نسخه‌ الکترونیکی‌ای از آنچه در دنیای محدود فیزیکی انجام می‌شود نیست. این دنیا می‌تواند کاملاً جدید باشد و هیچ ارتباطی با مدلی که در دنیای فیزیکی از آن پدیده الان در ذهن‌مان داریم – مثلا یک بانک- نداشته باشد، به خصوص اگر بخواهیم برای نخستین‌بار در یک محیط محدود و تحت کنترل آن را ایجاد کنیم.

شاید با یک مثال بتوان منظور را شفا‌ف‌تر بیان کرد. سیستم پیام‌رسانی پست الکترونیک یکی از سیستم‌های اطلاع‌رسانی بانکی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق پست الکترونیکی یا ایمیل خود انواع گزارشات مربوط به صورتحساب و تراکنش‌های انجام شده روی حساب را دریافت کنید. این امکان مناسب افرادی است که می‌خواهند از روند تراکنش‌های حساب خود همواره مطلع بوده و آن را بایگانی کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در مدل مجازی بانکداری، ارتباط فیزیکی ذی‌نفعان مختلف قطع می‌شود، با طراحی مناسب بستر، روش‌های کاملاً نو را بشود خیلی خوب پایه‌گذاری و با بازکردن ساختارهای نوآوری و فرصت‌ها، مفاهیم کاملاً جدیدی را ایجاد کرد. با توجه به اینکه در بانکداری مجازی، پول یک متغیر است که علاوه بر مقدار می‌تواند ابعاد دیگری هم داشته باشد، شاید بتوان به نحوی سود‌آوری پول‌ها را رهگیری نیز کرد. همچنین می‌توان هزینه‌های عملیات بانکی را به‌شدت کاهش داد یا مستقل از کمیت پول کرد و مثلاً کارمزد را به جای درصدی از پول، هزینه ثابتی نسبت به عملیات قابل تعقیب تلقی کرد.

شاید جملات فوق گویای آن چیزی که در ذهن هست، نیستند اما بازاریابان با تجربه می‌توانند با درک این مضمون و معرفی آن به مشتریان از آن سود بسیاری برده و کار فروش و انتقال پول را برای خود و همچنین مشتریان، خوشایند و کم‌هزینه و کوتاه کنند. کاهش هزینه‌های دریافت خدمات بانکی برای مشتری، یکی از اهداف اساسی این روش برای راه‌اندازی بانکداری مدرن و از اصلی‌ترین ارکان آن یعنی مشتری‌مداری در تراکنش‌ها بوده است.

حال نگاه‌مان را کمی فراتر ببریم، اگر برگردیم به مسئله بانکداری مجازی یا بانک مجازی یا جامعه بانکی مجازی، ممکن است نگاه‌مان را در شکل بانکداری به شکل الکترونیکی یا به شکل بانکداری بدون شعبه فیزیکی یا پول فیزیکی یا الکترونیکی و تراکنش‌های الکترونیکی محدود کنیم اما تعاملات و رویه‌ها و حسابداری و... همانی باشند که در حال حاضر صورت می‌گیرد؛ فقط به شکل الکترونیکی، اما آیا واقعاً لزومی دارد که در دنیای مجازی، بانکداری همین شکلی باشد که هم‌اکنون هست، واقعیت این است که با نگاهی به بانکداری روز دنیا جواب منفی است و راه‌های بسیار خلاقانه و متنوعی برای کاربردی کردن این روش وجود دارد.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد