درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:52   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22366صفحه نخست » چهارشنبه، 18 فروردین 1395 - 10:28
اسکایپ متحول می‌شود
مایکروسافت می‌گوید که اسکایپ قرار است به چیزی «بیش از یک اپلیکیشن چت» بدل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مایکروسافت می‌گوید که اسکایپ قرار است به چیزی «بیش از یک اپلیکیشن چت» بدل شود.برنامه مایکروسافت که در سال ۲۰۱۱ اسکایپ را تنها به قیمت 5/ 8 میلیون دلار خرید، این است که آن را تبدیل به یک اپلیکیشن چند رسانه‌ای و با قابلیت‌ تعاملی بیشتر بین کاربران بدل کند. نسخه جدید اسکایپ به «کورتانا»، دستیار و سخنگوی مجازی مایکروسافت و همین‌طور به برخی اپلیکیشن‌های دیگر این امکان را می‌دهد که با اسکایپ ادغام شوند. حال دیگر می‌توان از اسکایپ بلیت هواپیما خرید، هتل رزرو کرد یا به تماشای ویدئو پرداخت. این تغییرات بزرگ‌ترین تغییرات عمر ۱۳ ساله اسکایپ به شمار می‌رود.


قرار است که کورتانا مانند واسطه‌ای بین اسکایپ و سایر اپلیکیشن‌ها عمل کند. به‌عنوان مثال ممکن است وقتی در اسکایپ مشغول چت یا صحبت هستید از کورتانا یک پیغام دریافت کنید که آیا می‌خواهید آدرس رستوران‌های اطراف را بدانید؟ همچنین کورتانا برخی از ترجیحات موقعیتی شما را مثل هتلی که معمولا در آن اقامت می‌کنید یا نوع سرویس هواپیمایی شما را به خاطر می‌سپارد و ممکن است در اسکایپ به شما پیغام دهد که آیا مایل به استفاده مجدد از آنها هستید یا نه؟فیس‌بوک هم چندی پیش اعلام کرده بود که اپلیکیشن‌های خدماتی (مثل رزرو هتل یا درخواست تاکسی) را در بخش مسنجرش لحاظ کرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3734

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد