درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 09:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22322صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 فروردین 1395 - 10:13
فراخوان جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانکی
“جشنواره وبلاگ نویسی و رسانه‌های اجتماعی بانکی” با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این جشنواره با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و رسانههای اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی  کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت‌های دیجیتالی و آموزش و بهره‌برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود.

ستاد اجرایی این جشنواره در روابط عمومی بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک‌ها در چارچوب اهداف تعیین شده دنبال می‌شود.

در این جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانک‌های دولتی و خصوصی ایران در شش بخش و دو گروه وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی با هم به رقابت می‌پردازند.

موضوعات این جشنواره نیز شامل مباحث  بانکی،  اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و  بانکداری الکترونیک می‌شود که در هر یک از بخش‌های مذکور به شخص برگزیده و جمعا ۱۲ برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره به نشانی  www.bank-maskan.ir  مراجعه و ثبت نام  کنند. زمان ثبت نام نیز از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۴  لغایت یکم اردیبهشت ماه  ۹۵ اعلام شده است.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی بانک دی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد