درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22322صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 فروردین 1395 - 06:19
فراخوان جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانکی
“جشنواره وبلاگ نویسی و رسانه‌های اجتماعی بانکی” با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این جشنواره با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و رسانههای اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی  کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت‌های دیجیتالی و آموزش و بهره‌برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود.

ستاد اجرایی این جشنواره در روابط عمومی بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک‌ها در چارچوب اهداف تعیین شده دنبال می‌شود.

در این جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانک‌های دولتی و خصوصی ایران در شش بخش و دو گروه وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی با هم به رقابت می‌پردازند.

موضوعات این جشنواره نیز شامل مباحث  بانکی،  اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و  بانکداری الکترونیک می‌شود که در هر یک از بخش‌های مذکور به شخص برگزیده و جمعا ۱۲ برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره به نشانی  www.bank-maskan.ir  مراجعه و ثبت نام  کنند. زمان ثبت نام نیز از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۴  لغایت یکم اردیبهشت ماه  ۹۵ اعلام شده است.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی بانک دی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد