درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22276صفحه نخست » جمعه، 13 فروردین 1395 - 21:34
سریع‌ترین سایت‌های اینترنتی جهان مشخص شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج حاصل ازمطالعه جدیدی که دو مرکز Akamai و Gomez.com انجام دادند مشخص شد، بیش از نیمی از کاربران اینترنتی انتظار دارند سایت اینترنتی مورد نظرشان در کمتر از ۲ ثانیه باز شود. اگر سایت مربوطه در مدت ۳ ثانیه باز نشود، کاربران سراغ دیگر سایت‌ها می‌روند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج حاصل ازمطالعه جدیدی که دو مرکز Akamai و Gomez.com انجام دادند مشخص شد، بیش از نیمی از کاربران اینترنتی انتظار دارند سایت اینترنتی مورد نظرشان در کمتر از ۲ ثانیه باز شود. اگر سایت مربوطه در مدت ۳ ثانیه باز نشود، کاربران سراغ دیگر سایت‌ها می‌روند.


به گزارش وبسایت Zdnet، نتایج این بررسی نشان داد ۷۹ درصد خریداران اینترنتی که با قابلیت‌های اجرایی سایت‌ها مشکل داشتند، اعلام کردند هرگز به سایتی که پیش‌تر برای خرید به آن مراجعه کردند و با اختلال مواجه شدند بازنمی‌گردند. همچنین ۴۴ درصد کاربران توضیح دادن به دوستان خود هم می‌گویند که از مراجعه به سایت مذکور خودداری کنند.


برخی سازمان‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که سایت اینترنتی سریع‌تر می‌تواند درآمد بیشتری برای آنها به همراه آورد. مرکز Radware بر اساس یک مطالعه جدید سایت‌های اینترنتی را در چهار بخش تجارت الکترونیک، اخبار و رسانه، ورزش، و مسافرت بررسی کرد تا لیست سریع‌ترین سایت‌های جهان را به دست آورد.


در این بین سایت‌های مربوط به بخش تجارت الکترونیک بیشترین سرعت را داشتند. این بررسی نشان داد میانگین زمان برای برقراری ارتباط (TTI) با این سایت‌ها ۳.۱ ثانیه بوده است. در این مطالعه مشخص شد تنها ۲۴ درصد سایت‌های ینترنتی با میانگین زمان کمتر از ۳ ثانیه باز می‌شوند.
همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد