درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 05:35   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22276صفحه نخست » جمعه، 13 فروردین 1395 - 20:58
سریع‌ترین سایت‌های اینترنتی جهان مشخص شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج حاصل ازمطالعه جدیدی که دو مرکز Akamai و Gomez.com انجام دادند مشخص شد، بیش از نیمی از کاربران اینترنتی انتظار دارند سایت اینترنتی مورد نظرشان در کمتر از ۲ ثانیه باز شود. اگر سایت مربوطه در مدت ۳ ثانیه باز نشود، کاربران سراغ دیگر سایت‌ها می‌روند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج حاصل ازمطالعه جدیدی که دو مرکز Akamai و Gomez.com انجام دادند مشخص شد، بیش از نیمی از کاربران اینترنتی انتظار دارند سایت اینترنتی مورد نظرشان در کمتر از ۲ ثانیه باز شود. اگر سایت مربوطه در مدت ۳ ثانیه باز نشود، کاربران سراغ دیگر سایت‌ها می‌روند.


به گزارش وبسایت Zdnet، نتایج این بررسی نشان داد ۷۹ درصد خریداران اینترنتی که با قابلیت‌های اجرایی سایت‌ها مشکل داشتند، اعلام کردند هرگز به سایتی که پیش‌تر برای خرید به آن مراجعه کردند و با اختلال مواجه شدند بازنمی‌گردند. همچنین ۴۴ درصد کاربران توضیح دادن به دوستان خود هم می‌گویند که از مراجعه به سایت مذکور خودداری کنند.


برخی سازمان‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که سایت اینترنتی سریع‌تر می‌تواند درآمد بیشتری برای آنها به همراه آورد. مرکز Radware بر اساس یک مطالعه جدید سایت‌های اینترنتی را در چهار بخش تجارت الکترونیک، اخبار و رسانه، ورزش، و مسافرت بررسی کرد تا لیست سریع‌ترین سایت‌های جهان را به دست آورد.


در این بین سایت‌های مربوط به بخش تجارت الکترونیک بیشترین سرعت را داشتند. این بررسی نشان داد میانگین زمان برای برقراری ارتباط (TTI) با این سایت‌ها ۳.۱ ثانیه بوده است. در این مطالعه مشخص شد تنها ۲۴ درصد سایت‌های ینترنتی با میانگین زمان کمتر از ۳ ثانیه باز می‌شوند.
همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد