درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 01:23   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22275صفحه نخست » جمعه، 13 فروردین 1395 - 20:53
کاهش رضایتمندی جهان از گوگل و آمازون
میزان رضایتمندی کاربران از صنعت فناوری به میزان قابل ملاحظه در حال کاهش است و در این میان شرکت‌های بزرگ آمریکایی از جمله گوگل و آمازون با کاهش رضایت کاربران خود مواجه شده‌اند و در مقابل، فیس بوک توانسته است رضایت بیشتری از مخاطبان جلب کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میزان رضایتمندی کاربران از صنعت فناوری به میزان قابل ملاحظه در حال کاهش است و در این میان شرکت‌های بزرگ آمریکایی از جمله گوگل و آمازون با کاهش رضایت کاربران خود مواجه شده‌اند و در مقابل، فیس بوک توانسته است رضایت بیشتری از مخاطبان جلب کند.


به گزارش وبسایت Zdnet شاخص رضایت مشتری در آمریکا (ACSI) در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی با کاهش ۰.۵ درصدی در سیستم درجه‌بندی ۱۰۰ امتیازی معادل ۷۳.۴ محاسبه شد. بر اساس شاخص ACSI، این امتیاز به پایین‌ترین میزان خود در یک دهه گذشته رسید و البته طی هشت فصل متوالی گذشته هم روند نزولی در این زمینه دنبال شده بود.


در سطح اقتصاد کلان، این میزان کاهش چندان قابل ملاحظه نیست. میزان دستمزدها در صنعت فناوری راکد مانده و درخواست کاربران برای خرید محصولات جدید کم شده است. در بخش فناوری، بسته‌های خدمات برای گوشی‌های هوشمند، نبود نوآوری در سخت‌افزار و زیرمجموعه‌های اثبات نشده در این عرصه باعث شده‌اند نتایج مناسبی به دست نیاید. این بخش‌ها شامل واقعیت مجازی، چاپگر سه‌بعدی یا تلویزیون‌های چهار هزار پیکسلی هم می‌شوند و هنوز وضعیت بازار آنها مشخص نیست.


به عنوان مهم‌ترین اتفاق در شاخص جدید، بخش اطلاعات که زیرمجموعه‌هایی مانند نرم‌افزار، ارتباطات و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اطلاعاتی از جمله گوگل را شامل می‌شود، در خارج از بخش خدمات دولتی کمترین امتیاز را در لیست ACSI داشته است.


بیشتر بخش‌ها نسبت به سال قبل افت قابل ملاحظه‌ای را نشان دادند، ولی بخش اطلاعات که بزرگترین شرکت‌ها را در خود جا داده است که کاهش ۳.۴ درصدی امتیاز نسبت به سال قبل را تجربه کرد.
 

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد