درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22233صفحه نخست » دوشنبه، 9 فروردین 1395 - 23:46
فرانسه گوگل را ۱۰۰ هزار یورو جریمه کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "حق فراموشی" گوگل، برای این کمپانی بزرگ حسابی دردسرساز شده است!
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "حق فراموشی" گوگل، برای این کمپانی بزرگ حسابی دردسرساز شده است!

مقامات فرانسوی شرکت آمریکایی گوگل را به علت اهمال در اجرای قانون موسوم به حق فراموش شدن صد هزار یورو جریمه کردند.

به گزارش شارا از فارس به نقل از فورچون، بر اساس قانون یاد شده در صورت درخواست شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا از گوگل برای حذف لینک‌های مربوط به آنها از جست‌وجوگر این شرکت، گوگل موظف به بررسی موضوع و پاک کردن موارد درخواستی از جست‌وجوگر خود است. این درخواست‌ها معمولا در شرایطی مطرح می شود که لینک‌های یاد شده به شهرت و اعتبار افراد لطمه بزند.

اجرای این قانون از ماه می سال ۲۰۱۴ و بر اساس حکم دیوان دادگستری اروپا آغاز شده است. حکم یاد شده جست‌وجوگرهای اینترنتی مانند گوگل و بینگ مایکروسافت را موظف به حذف اطلاعات یاد شده می‌کند.

گوگل تاکنون تنها با حذف لینک‌های درخواستی از دامنه‌های اروپایی خود مانند Google.de در آلمان و Google.fr در فرانسه موافقت کرده‌است،اما اروپاییان می‌گویند این لینک‌ها باید از دامنه اصلی گوگل یعنی Google.com هم حذف شود. در مقابل گوگل می‌گوید این کار با آزادی اطلاعات در تضاد است و در برابر آن ایستادگی می‌کند.

به دنبال قطعی شدن جریمه ۱۰۰ هزار یورویی گوگل سخنگوی این شرکت گفته است فرانسه نمی‌تواند محتوایی که افراد در خارج از فرانسه به آن دسترسی دارند را کنترل کند و لذا در برابر حکم صادره تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد. این شرکت در برخی کشورهای دیگر مانند آلمان هم با مشکلات مشابهی مواجه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد