درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22202صفحه نخست » چهارشنبه، 4 فروردین 1395 - 11:35
سه پیش‌بینی بیل گیتس از ۲۰ سال آینده
روز سه شنبه، بیل گیتس برای چهارمین بار در پایگاه ردیت حاضر شد تا کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار، هر چه می‌خواهند از او بپرسند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز سه شنبه، بیل گیتس برای چهارمین بار در پایگاه ردیت حاضر شد تا کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار، هر چه می‌خواهند از او بپرسند.

به گزارش فرادید به نقل از بیزینس اینسایدر، یکی از کاربران سوالی بسیار جالب از بیل گیتس پرسید: جامعه بشری در ۲۰ سال آینده، به چه چیزهایی دست خواهد یافت؟

بیل گیتس که خودش را یک «فرد خوش بین» می‌داند، به سه مورد اشاره کرد. صحبت‌های بیل گیتس، به عنوان یکی از موفق‌ترین افراد زنده جهان، شنیدنی است.


ابتکار در زمینه انرژی
بیل گیتس نخست به ابتکار در زمینه انرژی اشاره کرد و گفت که باید راهی ارائه شود که بتوان هزینه‌ها را پایین آورد و از شر گازهای گلخانه‌ای نیز خلاص شد. صحبت‌های بیل گیتس برگرفته از اتفاقات اخیر پیرامون نیاز به معجزه‌ای در زمینه انرژی مطرح شده است.
او می‌گوید: «ابتکار در زمینه انرژی تنها در صورتی ممکن خواهد شد که موسسه‌های عمومی و خصوصی بر روی آن ریسک کنند.»


پیشرفت‌های پزشکی
مسئله دوم نیز پیشرفت‌های پزشکی برای مقابله با بیماری‌های خطرناک نظیر فلج اطفال، مالاریا، ایدز و سل خواهد بود. بیل گیتس می‌گوید که این بیماری‌ها را یا باید کاملا ریشه‌کن کرد و یا باید احتمال شیوع آن را نزدیک به صفر رساند.
به عقیده آقای گیتس، دانش می‌تواند به این جایگاه دست یابد. او معتقد است که فلج اطفال، سرخک و اوریون به طور کامل از بین خواهند رفت و تا ۳۰ دیگر هم هیچ خبری از سرطان نخواهد بود.


آموزش
بیل گیتس می‌گوید که مسئله سوم این است که آموزش بهبود یابد. او می‌گوید: «به معلمان باید کمک کرد تا بهتر درس دهند و به دانش‌آموزان نیز باید آموخت که چه مهارت‌هایی برایشان مفیدتر است.»
به همین منظور، بنیاد گیتش پیشتر کارش را شروع کرده و از تدریس سفارشی سازی شده حمایت می‌کند. این بنیاد از مدرسان خلاق، پویا و مشتاق حمایت می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد