درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22202صفحه نخست » چهارشنبه، 4 فروردین 1395 - 11:35
سه پیش‌بینی بیل گیتس از ۲۰ سال آینده
روز سه شنبه، بیل گیتس برای چهارمین بار در پایگاه ردیت حاضر شد تا کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار، هر چه می‌خواهند از او بپرسند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز سه شنبه، بیل گیتس برای چهارمین بار در پایگاه ردیت حاضر شد تا کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار، هر چه می‌خواهند از او بپرسند.

به گزارش فرادید به نقل از بیزینس اینسایدر، یکی از کاربران سوالی بسیار جالب از بیل گیتس پرسید: جامعه بشری در ۲۰ سال آینده، به چه چیزهایی دست خواهد یافت؟

بیل گیتس که خودش را یک «فرد خوش بین» می‌داند، به سه مورد اشاره کرد. صحبت‌های بیل گیتس، به عنوان یکی از موفق‌ترین افراد زنده جهان، شنیدنی است.


ابتکار در زمینه انرژی
بیل گیتس نخست به ابتکار در زمینه انرژی اشاره کرد و گفت که باید راهی ارائه شود که بتوان هزینه‌ها را پایین آورد و از شر گازهای گلخانه‌ای نیز خلاص شد. صحبت‌های بیل گیتس برگرفته از اتفاقات اخیر پیرامون نیاز به معجزه‌ای در زمینه انرژی مطرح شده است.
او می‌گوید: «ابتکار در زمینه انرژی تنها در صورتی ممکن خواهد شد که موسسه‌های عمومی و خصوصی بر روی آن ریسک کنند.»


پیشرفت‌های پزشکی
مسئله دوم نیز پیشرفت‌های پزشکی برای مقابله با بیماری‌های خطرناک نظیر فلج اطفال، مالاریا، ایدز و سل خواهد بود. بیل گیتس می‌گوید که این بیماری‌ها را یا باید کاملا ریشه‌کن کرد و یا باید احتمال شیوع آن را نزدیک به صفر رساند.
به عقیده آقای گیتس، دانش می‌تواند به این جایگاه دست یابد. او معتقد است که فلج اطفال، سرخک و اوریون به طور کامل از بین خواهند رفت و تا ۳۰ دیگر هم هیچ خبری از سرطان نخواهد بود.


آموزش
بیل گیتس می‌گوید که مسئله سوم این است که آموزش بهبود یابد. او می‌گوید: «به معلمان باید کمک کرد تا بهتر درس دهند و به دانش‌آموزان نیز باید آموخت که چه مهارت‌هایی برایشان مفیدتر است.»
به همین منظور، بنیاد گیتش پیشتر کارش را شروع کرده و از تدریس سفارشی سازی شده حمایت می‌کند. این بنیاد از مدرسان خلاق، پویا و مشتاق حمایت می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد