درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 06:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22197صفحه نخست » جمعه، 25 تیر 1400 - 19:56
روز تولد توئیتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در وبسایت «دِ ورج» نوشته شده توئیتر در توئیت تشکر خود آورده است: در تاریخ 21 مارس شروع کردیم و ادامه می‌دهیم، از شما برای 10 سال خارق‌العاده متشکریم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در وبسایت «دِ ورج» نوشته شده توئیتر در توئیت تشکر خود آورده است: در تاریخ 21 مارس شروع کردیم و ادامه می‌دهیم، از شما برای 10 سال خارق‌العاده متشکریم.


توئیتر به مناسبت تولد 10 سالگی خود، پیام تشکری در قالب یک توئیت با محدودیت 140 کاراکتری منتشر کرد.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، توئیتر 10 سال پیش در چنین روزی به دنیا آمد، 21 مارس 2006. از آن پس توئیتر عمومی شد و کاربران فعالش از مرز 300 میلیون گذشت و حتی بسیاری از افراد معروف را نیز شامل‌ می‌شود. کاربران توئیتر روزانه 500 میلیون و سالانه 200 میلیارد توئیت خلق می‌کنند.

در وبسایت «دِ ورج» نوشته شده توئیتر در توئیت تشکر خود آورده است: در تاریخ 21 مارس شروع کردیم و ادامه می‌دهیم، از شما برای 10 سال خارق‌العاده متشکریم.

بسیاری توئیتر را ابزاری برای انتشار اخبار می‌دانند، با کلیپ‌هایی که در بهار عربی سال 2011 و سونامی ژاپن در همان سال منتشر شد. بعضی فعالیت‌های اجتماعی نیز با هشتگ‌هایی که در توئیتر زده شد برجسته شدند و البته بخشی از این سایت هم به ویدیوها و گیف‌هایی اختصاص یافت که همچون آتش در توئیتر، گسترش یافتند.

جک دورسی –مدیرعامل توئیتر- هفته گذشته گفت در حالی که بسیاری تغییرات در این شرکت طراحی شده است، محدودیت 140 کاراکتری، محدودیتی زیباست که به خلق عبارت‌های پرصلابت کمک می‌کند.

نکته قابل توجه این است که پیام تشکر توئیتر در یک توئیت 140 کاراکتری خلاصه شده است، محدودیتی که تمامی توئیت‌های این شرکت در این مدت داشته‌اند و جک دورسی قصد داشت این محدودیت را بردارد.

محدودیت کاراکتری، عنصری است که به توئیتر یک ویژگی خاص می‌بخشد. از آنجا که توئیتر در مدت این ده سال شاهد تغییرات زیاده بوده است، این پیام می‌تواند تجدید میثاقی با محدودیت کاراکتری باشد، اگرچه توئیتر در وبلاگ رسمی خود، پیام طولانی‌تری را منتشر کرده است.

در این پیام نوشته شده است: در طول این سال‌ها، شما توئیتر را تبدیل به چیزی کردید که در حال حاضر هست و شما به آن در آینده شکل خواهید داد. متشکریم از ساختن تاریخ، ایجاد تغییرات و خنده‌های هر روزه با یکدیگر.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد