درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 11:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22030صفحه نخست » دوشنبه، 17 اسفند 1394 - 14:56
امواج مغز در خدمت بازاریاب‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عملکرد مغز انسان از دیرباز رمزآلود بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  عملکرد مغز انسان از دیرباز رمزآلود بوده است.

با این حال چند سالی است که گونه جدیدی از بازاریابی به نام نورومارکتینگ (Neuromarketing) نقل محافل فناوری شده است.

در واقع نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی – که بازاریابی عصب‌پایه نیز نامیده می‌شود – گونه‌ای از بازاریابی است که در آن علوم مدیریت، عصب‌شناسی و روان‌شناسی با هم پیوند می‌خورد.

به گزارش موسسه صبا ویژن، گروهی از دانشمندان عصب‌شناسی الگوریتم‌هایی ساخته‌اند که می‌تواند از احساس افراد به هنگام دیدن یک آگهی رمزگشایی کند.

به عنوان مثال، یافته‌های اخیر شرکت تحقیقات فناوری نیلسن (Nielsen) نشان می‌دهد که هر چه نمایشگری که در دست کاربران است کوچکتر باشد، به همان میزان برندینگِ آگهی یا صفحه جاری کاهش می‌یابد.

یافته‌های پژوهش نیلسن حاکی از آن است که فقط 29 درصد کاربران اسمارت‌فون‌ها، آگهی‌های 30 ثانیه‌ای را به طور کامل در موبایل‌های خود تماشا می‌کنند.

این رقم در مورد کاربران تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌ها 17 درصد و در بینندگان تلویزیون و رایانه‌های رومیزی به ترتیت 84 و 83 درصد گزارش شده است.

برخی پژوهشگران فعال در این عرصه، در حال رمزگشایی از اطلاعاتی هستند که از فعالیت مغز مصرف‌کنندگان، ضربان قلب و حتی حرکات عضله‌های چهره آنها به دست می‌آید.

Spencer Gerrol موسس شرکت Spark Experience می‌گوید انتشار یک آگهی در یک نمایشگر، الزاماً به این معنا نیست که آن آگهی دیده می‌شود، یا مورد توجه قرار می‌گیرد، یا (کاربر حاضر می‌شود بابت آن) پولی پرداخت کند.

منبع: پایگاه Adweek
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد