درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21987صفحه نخست » شنبه، 15 اسفند 1394 - 12:58
بازاریابی عمومی
کتاب بازاریابی عمومی نوشته مارشال پاسکوئر و دکتر حسین نوروزی؛ فریده بهرامی و فاطمه بردباریان مفاهیم اصلی بازاریابی و ارتباطات را با استفاده از رویکرد انحصاری و قاطعانه بخش عمومی، همراه با یک نگاه واضح بین‌المللی ارائه داده و امکانات و محدودیت‌های به کارگیری بازاریابی و ارتباطات را از جنبه‌های استراتژیک تا سوالات قطعی‌تر در مورد ابزارها و اتخاذ آنها مورد بحث قرار می‌دهد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال‌های اخیر حوزه ارتباطات و بازاریابی برای سازمان‌های عمومی مدرن مهم شناخته شــده اســت، امـا عموما تمرکز بر این موضوع بدون توجه به تجزیه و تحلیل‌ها و بـــازتـــاب‌هــای عمیق تاثیرات و محدودیت‌های آن، تنها حول ایجاد خروجی چرخیده است. کتاب بازاریابی عمومی نوشته مارشال پاسکوئر و دکتر حسین نوروزی؛ فریده بهرامی و فاطمه بردباریان مفاهیم اصلی بازاریابی و ارتباطات را با استفاده از رویکرد انحصاری و قاطعانه بخش عمومی، همراه با یک نگاه واضح بین‌المللی ارائه داده و امکانات و محدودیت‌های به کارگیری بازاریابی و ارتباطات را از جنبه‌های استراتژیک تا سوالات قطعی‌تر در مورد ابزارها و اتخاذ آنها مورد بحث قرار می‌دهد.

 

این کتاب با پشتیبانی تعداد زیادی از طرح‌های آموزشی، مدیریت بازاریابی و ارتباطات در بخش عمومی یک منبع کلیدی برای تمامی دانشجویان، مجریان و پژوهشگران مشغول به کار یا علاقه‌مند به مطالعه در این حوزه است. در بخشی از این کتاب نوشته شده است که «هیچ تعریف مشخص و واحدی از بازاریابی وجود ندارد. بسته به هدف مطالعه یا جهت‌گیری تئوریک انتخاب شده، بازاریابی می‌تواند اشکال متفاوتی به خود بگیرد.

 

برای بازاریابی صدها تعریف ارائه شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی را به این صورت تعریف می‌کند: بازاریابی، فعالیت مجموعه‌ای از ادارات و فرآیندها برای ایجاد و برقراری ارتباط و تحویل و مبادله پیشنهاداتی که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکا و در مقیاس بزرگ جامعه ارزشمند باشد، است.» این کتاب که توسط موسسه کتاب مهربان نشر به چاپ رسیده، در 348 صفحه و قیمت 26‌هزار تومان عرضه شده است.

http://forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد