درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21938صفحه نخست » سه شنبه، 11 اسفند 1394 - 09:56
زمین در سال 2090 چگونه می‌شود؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت فرا‌رسیدن «ساعت زمین» در 19ماه مارس، سازمان جهانی حفاظت از محیط زیست (WWF) از کاربران رسانه‌های اجتماعی خواسته است تا در فیس‌بوک تعهد خود نسبت به حفظ کره‌زمین را اعلام کنند.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت فرا‌رسیدن «ساعت زمین» در 19ماه مارس، سازمان جهانی حفاظت از محیط زیست  (WWF)  از کاربران رسانه‌های اجتماعی خواسته است تا در فیس‌بوک تعهد خود نسبت به حفظ کره‌زمین را اعلام کنند.

 

این شرکت پست‌هایی درباره تغییرات آب و هوا را در صفحه فیس بوک خود می‌گذارد. کاربران همچنین برای نشان دادن میزان دقت خود به این مسئله، امکان افزودن یک فیلتر ساعت زمین به تصاویر پروفایل خود بر روی فیس‌بوک و توییتر را نیز دارند. به گزارش‌ ام‌بی‌ای‌نیوز، در ویدئوی تبلیغاتی این رویداد، WWF از یک پیرزن راوی در سال 2090 برای گفت‌وگو از یک سیاره دور با دختربچه‌ای در دنیای امروز استفاده می‌کند.

 

در همین حال همچنین فهرستی از کارهای مهم صورت گرفته برای کمک به نجات کره زمین ارائه داده می‌شود؛ از بین رفتن رد پای کربن در جهان، تعطیلی معادن زغال سنگ و... این فیلم یخ زدن مجدد یخ‌های شناور و بهبود وضعیت جنگل‌ها را نشان می‌دهد که در صورت پیوستن مردم به کمپین جلوگیری از ایجاد تغییرات آب و هوایی در سال 2016 احتمالا اتفاق می‌افتد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد