درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2184صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 دی 1391 - 05:21
روابط عمومی های نفت قابلیت های علمی پژوهشگاه را معرفی کنند
  

 

شارا: پژوهشگاه به عنوان یک مرکز پویا و علمی باعث تحولات فراوان در حوزه صنعت نفت شده است و تمام متخصصان و کارشناسان روابط عمومی باید تلاش کنند تا این مرکز بزرگ و موثر را به عموم مردم بشناسانند.

به گزارش شارا، منوچهر خندان، رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران،‌ در نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت نفت با بیان این مطلب اظهار داشت: رسالت پژوهشگاه‌ ‌تجاری سازی دانش وتبدیل فناوری به ثروت است و در شرایط کنونی که دشمنان با اعمال محدودیت‌های متعدد مانع دستیابی کشورمان به فن آوری های صنعت نفت می شوند، تا شاهرگ اقتصاد کشور با مشکل مواجه شود، لزوم توجه بیشتر به نهادهای تحقیقاتی و پژوهشی مانند پژوهشگاه صنعت نفت برای بومی سازی فناوری های مورد نیاز بیشتر احساس می شود.

وی یکی از دلایل انتخاب پژوهشگاه صنعت نفت را به عنوان میزبان نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت، نقش موثر این مرکز در خلق فناوری های نوین،‌ رفع مشکلات واحد های عملیاتی، ابداع دانش های فنی بومی و همکاری در اجرای طرح های توسعه ای و ملی عنوان کرد.

خندان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب پس از بازدید اسفند 90 از پژوهشگاه، در اوایل سال 91 در بیاناتشان در حرم شریف رضوی، محققان این مرکز را دارای 5 خصوصیت جوانگرایی، روحیه جهادی، ارتباط مستحکم با صنعت، تبدیل تحریم ها به فرصت ها و اعتماد به نفس بالا توصیف کردند که مایه مباهات پژوهشگاه و صنعت نفت است، کارگزاران روابط عمومی نیز باید موفقیت ها و پیشرفت های گوناگون علمی و پژوهشی این مرکز که در شرایط دشوار تحریم تکیه گاهی برای صنعت نفت کشور بوده به خوبی بازتاب دهند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روابط عموی را تخصصی حرفه ای بیان کرد و گفت: کارکنان روابط عمومی باید رسانه شناس باشند و درک درستی از نظم دهی و طراحی پیام داشته باشند، یعنی متناسب با نوع مخاطب و پیام از رسانه های گوناگون برای تاثیرگذاری حداکثری بر مخاطب بهره گیرند.

خندان در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی نامناسب، سردرگمی و شفاف نبودن اطلاعات را در افکار عمومی ایجاد می کند، وظیفه اصلی روابط عمومی ها را اطلاع یابی و سپس اطلاع رسانی و آگاهی دهی عنوان کرد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسئولان و جامعه دانست که باید نیازها، خواسته ها و پیشنهاد های افکارعمومی را بگیرد و بر مبنای آنها پژوهش، و راهکارهایی اجرایی ارایه کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد