درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21793صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 اسفند 1394 - 14:52
یکصدمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات در حضور دکتر واعظی برگزار شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در‌ یکصدمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات، سازمانها و شرکتهای وابسته،گفت: توجه به افکار عمومی و بازخورد رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.
  

یکصدمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات در حضور دکتر واعظی برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای  جلسه دکتر فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی وزارت، گزارشی از عملکرد مرکز روابط عمومی  وزارت و شورای هماهنگی روابط عمومی های  وزارت  ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه کرد.

در ادامه ،دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)  گفت: با تلاشهای فراوان، روابط عمومی وزارت ارتباطات  مسیرخود را یافته و بر روی ریل  درستی، حرکت  می کند.

وی بر ضرورت توجه به افکار عمومی و بازخورد رسانه ها تأکید کرد و ادامه داد: در کنار برگزاری مراسم ها و تشریفات، لازم است به افکار عمومی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح و سریع  ، توسط رسانه ها، توجه شود.

وی با بیان اینکه  جایگاه روابط عمومی ها بسیار با اهمیت است، افزود: در برخی موارد همکاران  روابط عمومی،خودشان، نقش واقعی روابط عمومی را نمی دانند که باید در این زمینه  آموزش های  لازم صورت گیرد.

واعظی بر ضرورت به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص در روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود:‌ درج سریع اخبار و عکس العمل مناسب نسبت به رویدادهای رسانه ای  امری  ضروری است و لازم است روابط عمومی ها نسبت به انعکاس رسانه ها و تشکیل واحد رصد رسانه، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دکتر واعظی بر ضرورت توجه به روابط عمومی های استان ها تاکید کرد و افزود: باید ذهن فعال و نگاه درست در روابط عمومی استان ها شکل گیرد که این مهم با آموزش صحیح،  به وقوع می پیوندد.

وی با تشکر از تلاش فعالان روابط عمومی ها، گفت: لازم است ارزیابی  روابط عمومی ها هر سه ماه یکبار، توسط مرکز روابط عمومی وزارت، صورت پذیرد و سال آینده جهش بیشتری  در فعالیت های اطلاع رسانی، داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار آن است که در قبال زحمات افراد و فعالیتهای تخصصی که در شرکتها و سازمانهای وابسته صورت می گیرد ، انعکاس رسانه ای مناسب  درافکار عمومی انجام شود، چراکه این امر منجر به تشویق  بیشتر همکاران می شود.

 

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد