درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21757صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 اسفند 1394 - 18:27
دومین کارگاه آموزشی رابطان روابط عمومی دانشگاه پزشکی زاهدان برگزار شد/ روابط عمومی‌ها در سیستان و بلوچستان بومی‌سازی شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روابط عمومی‌ها در سیستان و بلوچستان بومی‌سازی شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روابط عمومی‌ها در سیستان و بلوچستان بومی‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان محمورضا میری ظهر امروز در دومین کارگاه آموزشی رابطان روابط عمومی این دانشگاه که در مرکز بهداشت زاهدان برگزار شد اظهار داشت: تمامی رسانه ها، ارگانها و دستگاه‌های مرتبط که در جهت ارتقاء سواد سلامت تلاش می‌کنند عضو خانواده سلامت محسوب می‌شوند.

وی افزود: رابطان روابط عمومی به عنوان چشم بینای هر واحد باید نیازهای آگاهی‌یابی مخاطب را شناسایی و در راستای رفع آن تلاش کنند.

میری تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته در نظام سلامت در جهت تقویت روحیه امید در مخاطبان بکوشیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت بهره گیری از رسانه‌های جدید و مورد اقبال مخاطبان گفت: فضای مجازی و نرم افزارهای جدید می تواند هم امید‌آفرین باشد و هم با استفاده نادرست موجب تهدید سلامت انسان‌ها شود.

میری گفت: هر آنچه موجب بر هم خوردن آرامش انسان ها شود، سلامت آنها را تهدید می کند.

وی با اشاره به همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با رسانه‌ها گفت: به بومی‌سازی روابط عمومی و بهره گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده در راستای اطلاع رسانی صحیح به مردم باید بسیار توجه داشت.

محمود دولت کردستانی در این جلسه افزود: همچنین نتیجه فعالیت روابط عمومی دانشگاه و واحدهای تابعه آن را افزایش آگاهی مردم درخصوص بهداشت و درمان و پراهمیت دانستن مسائل حوزه سلامت دانست.

محمود دولت کردستانی تاکید کرد: کار روابط عمومی نوعی تلاش ایثارگرانه است که از عملکرد وظیفه‌ای فراتر می‌رود.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم کمبود نیروی تخصصی در روابط عمومی ها را یکی از مشکلات فراروی روابط عمومی ها بر شمرد و ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط متقابل رسانه و روابط عمومی افزود: برقراری ارتباط دو سویه با مخاطب به همت روابط عمومی‌ها و با همکاری رسانه ها امکانپذیر است.

جهانتیغی همچنین بر ارتقاء دانش و به روز بودن آگاهی همکاران رابط در واحدهای تابعه تاکید کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد