درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 12:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21746صفحه نخست » شنبه، 1 اسفند 1394 - 11:51
کلینیک کسب‌و‌کار
معرفی آنلاین کسب‌و‌کار
پرسش: مدیر سازمانی هستم که به تازگی سایتی را برای خود طراحی کرده و در فضای آنلاین قصد انجام سرمایه‌گذاری‌هایی را داریم.
  

معرفی آنلاین کسب‌و‌کار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیر سازمانی هستم که به تازگی سایتی را برای خود طراحی کرده و در فضای آنلاین قصد انجام سرمایه‌گذاری‌هایی را داریم. از نظر شما در راستای معرفی این سایت به مخاطبان چه اقداماتی را باید انجام داد و برگزاری نشست‌های خبری تا چه اندازه می‌تواند در راستای معرفی این سایت به مخاطبان تاثیر‌گذار باشد؟

پاسخ کارشناس: در دنیای امروزی به‌صورت کلی هر سازمانی بهتر است به فضا‌های آنلاین ورود پیدا کند و در این راستا سرمایه‌گذاری‌های جدی را انجام دهد؛ البته ورود به فضای آنلاین باید با استراتژی تدوین شده خاصی باشد که تمام فعالیت‌های دیجیتالی سازمان شما را به‌صورت یکپارچه به مخاطبان عرضه کند.

در این راستا پیشنهاد می‌شود آدرس سایت خود را در تبلیغات و حتی بسته‌بندی محصولاتان نیز قرار دهید و در تلاش باشید آدرس سایت شما به‌صورت برجسته مخاطبان را جذب کند؛ البته این در حالی است که محتواهای مناسبی را برای مخاطبان در سایت تولید کرده باشید که مخاطبانی که برای بار اول به سایت شما مراجعه می‌کنند آنقدر جذب شوند که دوباره نیز بخواهند آن را چک کنند.

از طرفی می‌توانید روی واحد روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری‌های جدی را انجام دهید که واحد روابط عمومی بتواند تعاملات خوبی را با رسانه‌های مختلف انجام دهد؛ اگر هم قصد رونمایی از سایت خود را در قالب نشست خبری دارید، می‌توانید از رسانه‌های مختلف دعوت به عمل آورید که در نشست خبری شما شرکت کنند، این درحالی است که تولید محتوا در سایت شما بسیار حائز اهمیت است و واحد روابط عمومی شما می‌تواند محتواهایی را برای سایت سازمان استفاده کند که رسانه‌ها تمایل به انتشار آن داشته باشند.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد