درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2163صفحه نخست » خبر یکشنبه، 2 دی 1391 - 07:38
اختصاصی/ پدر فناوری اطلاعات ایران: استفاده از فناوری اطلاعات موجب رشد و بالندگی روابط عمومی ها می شود
دکتر علی اکبر جلالی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) با بیان این مطلب، گفت: بدون شک روابط عمومی‏ ها بدون محور قرار دادن فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی نمی توانند به زندگی خود در هزاره سوم ادامه دهند. به همین دلیل است که امروزه در جهان مباحث روابط عمومی الکترونیکی و روابط عمومی همراه و روابط عمومی دو و اسامی دیگر مطرح شده است و لذا جایگاه روابط عمومی درحوزه آی تی مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
  

شارا: استفاده از فناوری اطلاعات موجب رشد و بالندگی روابط عمومی ها می شود.
 به گزارش شارا، دکتر علی اکبر جلالی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) با بیان این مطلب، گفت: بدون شک روابط عمومی‏ ها بدون محور قرار دادن فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی نمی توانند به زندگی خود در هزاره سوم ادامه دهند. به همین دلیل است که امروزه در جهان مباحث روابط عمومی الکترونیکی و روابط عمومی همراه و روابط عمومی دو و اسامی دیگر مطرح شده است و لذا جایگاه روابط عمومی درحوزه آی تی هم از نگاه توانمند ساز و هم به عنوان ابزارهای تحصیل کننده مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
 وی در ادمه افزود: بیشتر روابط عمومی های جهان و در ایران متوجه اهمیت این موضوع شده و با برگزاری همایش ها، سمینارها, سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی و تعریف دوره های جدید در تحصیلات عالی به دنبال استفاده بهتر از این پدیده هزاره سوم می باشند.
 جلالی در پاسخ به این سوال که جایگاه کنونی روابط عمومی ها در ایران در استفاده از فناوری آی تی چگونه است، تصریح کرد: از نظر تئوری روابط عمومی های ایران موضوع آی تی را درک کرده اند اما هنوز در پیاده سازی اشکال دارند. دلیل اصلی آن هم این است که مدیران سازمان ها و کسانی که باید برای روابط عمومی الکترونیکی هزینه کنند هنوز این موضوع مهم را در اولویت کاری خود ندارند. با این وجود رشد توسعه روابط عمومی الکترونیکی در کشور ما بیشتر از متوسط جهانی بوده است.
 وی در پایان اظهار داشت: روابط عمومی الکترونیکی مزایایی برای مخاطبین، کارکنان و مدیران دارد. اگر دقت در مزایای آن داشته باشیم خواهیم یافت که در مقایسه با هزینه ای که پیاده سازی روابط عمومی الکترونیکی دارد استفاده از این فناوری چقدر موثر و مورد نیاز است. بنابراین استفاده از آی تی موجب رشد و بالندگی روابط عمومی ها خواهد شد.
 گفتنی است اخیرا تحلیلگران دو شرکت پژوهشی کریربیلدر (CareerBuilder) و اکونومیک مدلینگ (Economic Modeling) پیش‌بینی کرده‌اند روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل برتر دنیای آی.تی در سال ۲۰۱۳ خواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد