درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2163صفحه نخست » خبر یکشنبه، 2 دی 1391 - 07:38
اختصاصی/ پدر فناوری اطلاعات ایران: استفاده از فناوری اطلاعات موجب رشد و بالندگی روابط عمومی ها می شود
دکتر علی اکبر جلالی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) با بیان این مطلب، گفت: بدون شک روابط عمومی‏ ها بدون محور قرار دادن فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی نمی توانند به زندگی خود در هزاره سوم ادامه دهند. به همین دلیل است که امروزه در جهان مباحث روابط عمومی الکترونیکی و روابط عمومی همراه و روابط عمومی دو و اسامی دیگر مطرح شده است و لذا جایگاه روابط عمومی درحوزه آی تی مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
  

شارا: استفاده از فناوری اطلاعات موجب رشد و بالندگی روابط عمومی ها می شود.
 به گزارش شارا، دکتر علی اکبر جلالی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) با بیان این مطلب، گفت: بدون شک روابط عمومی‏ ها بدون محور قرار دادن فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی نمی توانند به زندگی خود در هزاره سوم ادامه دهند. به همین دلیل است که امروزه در جهان مباحث روابط عمومی الکترونیکی و روابط عمومی همراه و روابط عمومی دو و اسامی دیگر مطرح شده است و لذا جایگاه روابط عمومی درحوزه آی تی هم از نگاه توانمند ساز و هم به عنوان ابزارهای تحصیل کننده مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
 وی در ادمه افزود: بیشتر روابط عمومی های جهان و در ایران متوجه اهمیت این موضوع شده و با برگزاری همایش ها، سمینارها, سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی و تعریف دوره های جدید در تحصیلات عالی به دنبال استفاده بهتر از این پدیده هزاره سوم می باشند.
 جلالی در پاسخ به این سوال که جایگاه کنونی روابط عمومی ها در ایران در استفاده از فناوری آی تی چگونه است، تصریح کرد: از نظر تئوری روابط عمومی های ایران موضوع آی تی را درک کرده اند اما هنوز در پیاده سازی اشکال دارند. دلیل اصلی آن هم این است که مدیران سازمان ها و کسانی که باید برای روابط عمومی الکترونیکی هزینه کنند هنوز این موضوع مهم را در اولویت کاری خود ندارند. با این وجود رشد توسعه روابط عمومی الکترونیکی در کشور ما بیشتر از متوسط جهانی بوده است.
 وی در پایان اظهار داشت: روابط عمومی الکترونیکی مزایایی برای مخاطبین، کارکنان و مدیران دارد. اگر دقت در مزایای آن داشته باشیم خواهیم یافت که در مقایسه با هزینه ای که پیاده سازی روابط عمومی الکترونیکی دارد استفاده از این فناوری چقدر موثر و مورد نیاز است. بنابراین استفاده از آی تی موجب رشد و بالندگی روابط عمومی ها خواهد شد.
 گفتنی است اخیرا تحلیلگران دو شرکت پژوهشی کریربیلدر (CareerBuilder) و اکونومیک مدلینگ (Economic Modeling) پیش‌بینی کرده‌اند روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل برتر دنیای آی.تی در سال ۲۰۱۳ خواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد