درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2158صفحه نخست » خبر یکجمعه، 1 دی 1391 - 08:34
رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات/ کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی یک تجربه جالب بود
کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی یک تجربه جالب بود. من به خصوص از تعداد زیاد شرکت کنندگان در این کنفرانس تحت تأثیر قرار گرفتم. رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات(ICCO) با بیان این مطلب، افزود: از جلساتی که با همکاران ایرانی و خارجی که برای حضور در این کنفرانس دعوت شده بودند داشتم لذت بردم.
  

کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی یک تجربه جالب بود. من به خصوص از تعداد زیاد شرکت کنندگان در این کنفرانس تحت تأثیر قرار گرفتم.
 رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات(ICCO) با بیان این مطلب، افزود: از جلساتی که با همکاران ایرانی و خارجی که برای حضور در این کنفرانس دعوت شده بودند داشتم لذت بردم.
جان لئپولد شویبروک گفت:  امیدوارم سخنرانی من خوب بوده باشد. متاسفانه مجبور بودم تا مطالبم را کوتاه کنم تا در زمان اختصاص داده شده بتوانم ارائه کنم. مباحثات جانبی جالبی با کارشناسان ایرانی به ویژه در مورد مدیریت بحران و مسائل داشتم.
وی با تشکر از پشتیبانی های دست اندرکاران کنگره، تصریح کرد: تفاوت بزرگ برای من حضور تعداد زیادی از نمایندگان اسلامی در این کنفرانس است. این البته برای ما که کلیسا و دولت از هم جدایند غیرمعمول است.

شویبروک ادامه داد: قبل از آمدن به ایران به من گفته شده بود که ایرانی ها بسیار مهمان نوازند. این یک واقعیت بود. من به ندرت چنین کشور مهمان نوازی را دیده ام.

وی در پایان افزود: این اولین سفر من به ایران بود و من از این که چقدر تهران مدرن است شگفت زده شدم. البته مثل همه شهرهای بزرگ مشکلاتی مانند ترافیک ناراحت کننده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد