درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2158صفحه نخست » خبر یکجمعه، 1 دی 1391 - 07:58
رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات/ کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی یک تجربه جالب بود
کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی یک تجربه جالب بود. من به خصوص از تعداد زیاد شرکت کنندگان در این کنفرانس تحت تأثیر قرار گرفتم. رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات(ICCO) با بیان این مطلب، افزود: از جلساتی که با همکاران ایرانی و خارجی که برای حضور در این کنفرانس دعوت شده بودند داشتم لذت بردم.
  

کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی یک تجربه جالب بود. من به خصوص از تعداد زیاد شرکت کنندگان در این کنفرانس تحت تأثیر قرار گرفتم.
 رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات(ICCO) با بیان این مطلب، افزود: از جلساتی که با همکاران ایرانی و خارجی که برای حضور در این کنفرانس دعوت شده بودند داشتم لذت بردم.
جان لئپولد شویبروک گفت:  امیدوارم سخنرانی من خوب بوده باشد. متاسفانه مجبور بودم تا مطالبم را کوتاه کنم تا در زمان اختصاص داده شده بتوانم ارائه کنم. مباحثات جانبی جالبی با کارشناسان ایرانی به ویژه در مورد مدیریت بحران و مسائل داشتم.
وی با تشکر از پشتیبانی های دست اندرکاران کنگره، تصریح کرد: تفاوت بزرگ برای من حضور تعداد زیادی از نمایندگان اسلامی در این کنفرانس است. این البته برای ما که کلیسا و دولت از هم جدایند غیرمعمول است.

شویبروک ادامه داد: قبل از آمدن به ایران به من گفته شده بود که ایرانی ها بسیار مهمان نوازند. این یک واقعیت بود. من به ندرت چنین کشور مهمان نوازی را دیده ام.

وی در پایان افزود: این اولین سفر من به ایران بود و من از این که چقدر تهران مدرن است شگفت زده شدم. البته مثل همه شهرهای بزرگ مشکلاتی مانند ترافیک ناراحت کننده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد