درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 09:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21552صفحه نخست » چهارشنبه، 21 بهمن 1394 - 12:50
ایده‌های بزرگ برای برندآفرینی
برندینگ اینترنتی: موتورهای جست‌وجو
هدف استفاده از تکنیک بهینه‌سازی موتور جست‌وجو که به اختصار به آن «SEO» گفته می‌شود، بالا بردن وب‌سایت شما در لیست جست‌وجوهای گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو است.
  

برندینگ اینترنتی: موتورهای جست‌وجو

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هدف استفاده از تکنیک بهینه‌سازی موتور جست‌وجو که به اختصار به آن «SEO»  گفته می‌شود، بالا بردن وب‌سایت شما در لیست جست‌وجوهای گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو است. هریک از موتورهای جست‌وجو دارای یک الگوریتم هستند، این الگوریتم شامل یک سری قوانین است که براساس آن در مورد بالا و پایین رفتن وب‌سایت‌ها در لیست تصمیم‌گیری می‌کند. برای برند شما بهتر است که همواره در بالای لیست موتورهای جست‌وجو حضور داشته باشید، به این منظور بهتر است اقدامات لازم را برای حضور در بالای لیست انجام دهید.

آگاه باشید که متخصصان SEO سعی می‌کنند نحوه و سبک نگارش نام برند شما را بهینه‌سازی کنند، شما می‌توانید با استفاده از روش‌های نگارشی جذاب و استفاده از مهارت‌های متخصصان SEO رتبه وب‌سایت خود در موتورهای جست‌وجو را افزایش دهید.

ایده

مشتریان موتورهای جست‌وجو کاربران آنها هستند. یک موتور جست‌وجو باید مشتریان خود را راضی نگه دارد تا آنها به استفاده از آن موتور جست‌وجو ادامه داده و گزینه دیگری را جایگزین آن نکنند. هویت برند یک موتور جست‌وجوی اینترنتی بر پایه توانایی آن در یافتن مطالب مورد نظر شما بنا نهاده شده است.بنابراین وظیفه الگوریتم یک موتور جست‌وجو یافتن وب‌سایت‌های مورد نظر کاربران و قرار دادن آن در صدر لیست نتایج جست‌وجو است.

اگر وب‌سایت شما به‌صورت مداوم به‌روز‌رسانی می‌شود، موتورهای جست‌وجو آن را به‌صورت خودکار بر وب‌سایت‌هایی که تغییر نکرده و به‌روز نمی‌شوند ترجیح می‌دهند. بنابراین چنانچه شما وبلاگی در وب‌سایت خود داشته و آن را به‌صورت روزانه به‌روز می‌کنید، یا کامنت‌هایی را که در توییتر ارسال می‌کنید مستقیما به وب‌سایت‌تان فرستاده و در آنجا منتشر می‌کنید، یا صفحه‌ای را در وب‌سایت خود به ثبت نظرات مشتریان اختصاص داده‌اید، در این صورت مشتریان شما وب‌سایت‌تان را با نظرات‌شان به روز‌رسانی می‌کنند.

این موضوع به شما کمک می‌کند تا در لیست موتورهای جست‌وجو به رتبه بالاتری دست یابید. قرار گرفتن لینک وب‌سایت شما در وب‌سایت‌های دیگر و همچنین به اشتراک گذاشته شدن لینک وب‌سایت شما در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر نیز توجه موتورهای جست‌وجو را به خود جلب کرده و آنها براساس دستورات موجود در الگوریتم خود رتبه وب‌سایت شما را افزایش خواهند داد، چرا که موتورهای جست‌وجو براساس فرضیه‌های الکترونیکی خود اینطور فرض می‌کنند که لینک سایت شما ارزشمند بوده و به همین دلیل از سوی کاربران بازنشر شده است.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد