درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 04:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21525صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 20 بهمن 1394 - 15:55
 کاربرد روابط عمومی بازاریابی در کسب برتری رقابتی
راهنمای بازاریابی در روابط عمومی
این کتاب نشان می‌دهد که چگونه روابط عمومی در استراتژی همه‌جانبه در عرصه بازاریابی موفق است و خوانندگان را با بسیاری از فنون بدیع و نویی که بسیاری از شرکت‌های مهم دنیا از آن بهره برده‌اند، آشنا می‌سازد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دهه 1990 را دوره‌ای از رقابت شدید و گسترده داخلی و خارجی می‌دانند زیرا که در آن دهه شرکت‌های تجاری بخشی ار فکر و قلب مصرف‌کننده را تسخیر کردند و در جهت افزایش آگاهی مصرف‌کننده و برتری آن گام برداشتند. هر چند در جامعه امروز که بیش از حد به ارتباطات وابسته شده، تبلیغات انبوه و حتی هدفمند نیز کار‌آمدی و تاثیرات واقعی خود را از دست ‌داده ‌است. در همین جاست که روابط عمومی بازاریابی ظهور می‌یابد و با اتکا به اخبار، وقایع، برنامه‌های مشترک در جامعه و دیگر قالب‌های ارتباطی موثر به موفقیت می‌رسد.

 

ظهور چنین روندی در روابط عمومی نه‌تنها به شرکت‌های تجاری در کسب برتری رقابتی کمک‌ کرده‌است بلکه اکثر افراد خبره در این عرصه با تولید راه و روش هایی در این زمینه و نیز بازاریابی وقایع ویژه و صاحب‌نام کردن انجمن‌ها و شرکت‌های بزرگ به موفقیت‌هایی دست یافتند و با حمایت از تولیدات و محصولات به خطرافتاده شرکت‌ها، به این محصولات و دیگر تولیدات آن‌ها حیاتی نو‌بخشند. این کتاب با ارائه نمونه‌های واقعی از این دست ما را با موفقیت‌های روابط عمومی بازاریابی آشنا می سازد.

 

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه روابط عمومی در استراتژی همه‌جانبه در عرصه بازاریابی موفق است و خوانندگان را با بسیاری از فنون بدیع و نویی که بسیاری از شرکت‌های مهم دنیا از آن بهره برده‌اند، آشنا می‌سازد.


فهرست مطالب
مفهوم روابط عمومی، ظهور روابط عمومی بازاریابی، نیروهای موثر در بازار بر کار روابط عمومی بازاریابی، بازاریابی و روابط عمومی، شراکتی جدید، افزایش ارزش‌ها با روابط عمومی بازاریابی، شرایط احراز موفقیت از دیدگاه هریس گرید، طرح روابط عمومی بازاریابی، تاکتیک‌های روابط عمومی بازاریابی از ابتدا تا انتها: کاربرد روابط عمومی بازاریابی در تقویت تبلیغات ، کاربرد روابط عمومی بازاریابی، جلب اعتماد مصرف‌کننده، معرفی تولیدات جدید شرکت‌ها، خبرهایی تازه از تولیدات قدیمی شرکت‌ها، برگزاری جشن به مناسبت‌های ویژه، حمایت از تولیدات به مخاطره‌افتاده، بازاریابی و رویدادهای مهم، شکوفایی و رونق در بازاریابی ورزشی، روابط عمومی بازاریابی، هنر و سرگرمی، روابط عمومی بازاریابی، هنر و سرگرمی، برنامه‌های خدماتی و عمومی روابط عمومی بازاریابی، بازاریابی با موضوعات مرتبط، بازاریابی با موضوعات مرتبط، سخنگویی روابط عمومی بازاریابی، روابط عمومی بازاریابی هدفمند، آینده روابط عمومی بازاریابی...

 

نویسنده: توماس ال.هریس

ناشر: شرکت ویلی، جان و پسران
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد