درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21467صفحه نخست » دوشنبه، 19 بهمن 1394 - 09:59
شیوه تبلیغات قانونی کاندیداهای مجلس دهم اعلام شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گلستان، عناوین مجاز، غیرمجاز و مستندهای قانونی تبلیغات نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گلستان، عناوین مجاز، غیرمجاز و مستندهای قانونی تبلیغات نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

علی یازرلو روز یکشنبه با ارسال متنی به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان مستند به قانون انتخابات اظهار داشت: توجه به قانون تبلیغات رسمی از سوی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای فعالیت تبلیغاتی از 29 بهمن تا پنجم اسفند ماه سال جاری لازم اجراست.
به گفته وی موارد مجاز در زمان تبلیغات انتخاباتی به این شرح است:
*چاپ تراکت در قطع 20 در 15 سانتی متر و توزیع آن.
*چاپ و توزیع جزوه، زندگینامه، کتابچه و کارت حداکثر در قطع 20 در 15 سانتی متر.
*استفاده از عکس برای تراکت، زندگینامه، جزوه، ، کتابچه و کارت حداکثر در قطع 20 در 15 سانتی متر.
*سخنرانی، پرسش و پاسخ از سوی نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن ها در محیط های غیردولتی.
*تبلیغ در روزنامه ها و جراید بخش خصوصی با در نظر گرفتن قانون تبلیغات.
*ارسال و توزیع آثار تبلیغاتی مجاز از طریق شرکت پست در پاکت های بسته و بدون وجود آثار تبلیغاتی بر روی پاکت
*اعلام نظر شخصیت ها در تایید نامزدها بدون ذکر عنوان و مسئولیت و درج نظر آن ها در آثار تبلیغاتی مجاز مشروط به تسلیم قبلی مدارک مستند به امضای ایشان به هیات اجرایی
*درج و انتشار مراتب حمایت مجامع و گروه های هر حوزه انتخابیه در آثار تبلیغاتی مجاز توسط نمایندگی به شرط وجود مستند مکتوب.
* تشکیل تنها یک ستاد تبلیغات انتخاباتی در مرکز بخش، شهر، شهرستان وهریک از مناطق شهرداری در شهرهای بزرگ.
*نصب هرگونه تابلو، بنر و پارچه نشان دهنده مکان ستاد تبلیغات انتخاباتی نامزدها در محل ستاد تبلیغات.
*نصب پلاکارد توسط اقشار، گروه ها، احزاب و جمعیت ها فقط در جهت تشویق و ترغیب شرکت مردم در انتخابات بدون درج اسامی داوطلبان.
*استفاده از آثار تبلیغاتی مجاز به صورت مشترک، توسط نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی.
*برگزاری اجتماعات، گردهمایی و همایش با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح.
*نصب آثار تبلیغاتی مجاز صرفا در مکان هایی که از سوی شهرداری یا دهیاری ها تدارک دیده شده است.
*نصب و استفاده از بلندگو صرفا در محل ستاد تبلیغاتی نامزدها و محل سخنرانی ایشان مجاز است.
*نامزدهای انتخاباتی می توانند ستاد انتخاباتی خود را به تفکیک مردان و زنان تشکیل دهند.
*شهرداری ها و دهیاری ها می توانند با استفاده از امکانات محلی مکان های مناسبی را برای الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها تعیین نمایند.

همچنین عناوین غیرمجاز در تبلیغات انتخاباتی به این شرح است:
*استفاده از هرگونه پلاکارد به منظور تبلیغات به نفع یا علیه کاندیدا، پوستر و دیوار نویسی.
*راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و امثال آن.
*استفاده از عکس خارج از قالب تراکت، جزوه، زندگینامه، کتابچه و کارت و نیز چاپ آن در قطع بزرگتر از ابعاد15 در 10 سانتی متر.
*نصب و الصاق هرگونه اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پارچه تبلیغاتی به طور کلی بجز بنر و پارچه در محل ستاد های تبلیغاتی نامزدها.
*اعلام نظر شخصیت ها در تائید نامزدها با ذکر عنوان و مسولیت آن ها و عدم ارائه مدرک کتبی مربوط با امضای آن ها به هیات اجرایی.
*دایر کردن بیش از یک ستاد تبلیغات انتخاباتی در مراکز بخش ها، شهرها و شهرستان ها و هریک از مناطق شهرداری در شهرهای بزرگ.
*درج اعلام حمایت مجامع و گروه های هر حوزه انتخابیه در آثار تبلیغاتی مجاز بدون وجود مستند مکتوب نزد نامزد.
* نصب هرگونه آثار تبلیغاتی توسط اقشار، گروه ها، احزاب و جمعیت ها مبنی بر حمایت از نامزدهای انتخاباتی.
*انتشار مطالب غیر واقعی دال بر انصراف حمایت گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین در مطبوعات، نشریات، خبرگزاری ها و ...، تبلیغ علیه داوطلبان نمایندگی در مطبوعات، نشریات، خبرگزاری ها و ... وخودداری از چاپ فوری پاسخ نامزد توسط نشریه، روزنامه ، خبرگزاری های مربوطه.
*تبلیغ علیه داوطلبان دیگر از سوی داوطلب یا طرفداران وی.
*تبلیغ له یاعلیه نامزدهای انتخاباتی حتی به صورت درج آگهی درنشریات و مطبوعات متعلق به سازمان ها، وزارت خانه ها، ادارات، نهادها، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها، نهاد هاو موسساتی که به هرمقدار ازبودجه عمومی استفاده می کنند.
*انجام فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها از صدا و سیما و میز خطابه نمازجمعه یا هر وسیلهای که جنبه رسمی و دولتی دارد.
*استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها، ادارات، نهادها، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها، نهاد ها و موسساتی که به هر مقدار از بودجه عمومی استفاده می کنند و یا در اختیار گذاشتن آن ها برای انجام تبلیغات داوطلبان نمایندگی.
*تبلیغ اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات له یا علیه داوطلبان انتخابات.
*تشکیل ستاد تبلیغات انتخاباتی بدون اعلام نشانی و نام مسول آن به فرمانداری یا بخشداری.
*فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعات اداری.
*برگزاری و دعوت داوطلبان انتخاباتی از مردم جهت شرکت در گردهمایی یا همایش و تشکیل جلسه سخنرانی تبلیغاتی قبل از آغاز زمان قانونی تبلیغات.
*محو یا پاره نمودن آگهی تبلیغاتی مجاز نامزدها که در محل مجاز در زمان قانونی تبلیغات الصاق گردیده است.
*هرگونه الصاق و نصب اعلامیه، عکس ، پوستر و بنر و پارچههای تبلیغاتی به طور کلی ممنوع می باشد.
* استفاده از هر گونه پلاکارد، پوستر، دیوار نویسی و در خارج از محیط سخنرانی نامزدهای انتخاباتی ممنوع می باشد.
تذکر: مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فصل مجازات ها، مرتکبین جرائم و تخلفات فوق الذکر اعم از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و یا افراد دیگر به حداکثر مجازات مقرر محکوم خواهند شد.

گفتنی است 305 نفر برای حضور در رقابت های انتخابات مجلس دهم از حوزه های گلستان نام نویسی کرده اند که پس از بررسی صلاحیت ها و با احتساب نفرات انصرافی و غیره هم اکنون 148 نفر در عرصه انتخابات استان باقی مانده اند.
گلستان دارای 14 شهرستان، 29 شهر، 27 بخش و 1008 روستا با جمعیت حدود 1.850 میلیون نفر است که برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات هفتم اسفند سال جاری، 1493 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
دهمین دوره انتخابات خانه ملت همزمان با انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری 7 اسفند امسال برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد