درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21449صفحه نخست » یکشنبه، 18 بهمن 1394 - 10:43
یوتیوب به دنبال ارائه ویدئوهای زنده 360 درجه
این روزها ویدئوهای 360 درجه در انواع و اقسام مختلف در فضای وب مشاهده می‌شوند و یوتیوب نیز به‌عنوان غول دنیای محتویات چندرسانه‌ای یکی از پیشتازان این تکنولوژی جدید است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این روزها ویدئوهای 360 درجه در انواع و اقسام مختلف در فضای وب مشاهده می‌شوند و یوتیوب نیز به‌عنوان غول دنیای محتویات چندرسانه‌ای یکی از پیشتازان این تکنولوژی جدید است. این سرویس‌دهنده اینترنتی، پشتیبانی از این نوع محتویات را از ماه مارس گذشته آغاز کرده و در ادامه راه نیز خبرهایی درخصوص پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی منتشر کرد. با این وجود، این پایان راه برای یوتیوب نبوده و بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی وب‌سایت BuzzFeed News، مسوولان این سرویس در تلاش هستند تا ویدئوهای زنده 360 درجه را نیز به پلت‌فرم خود اضافه کنند.  بر اساس گزارش یادشده، یوتیوب در حال رایزنی با شرکت‌های سازنده دوربین‌های 360 درجه است تا در نهایت مسیر را برای عرضه ویدئوهای زنده با قابلیت یادشده هموار سازد. در نهایت آنچه یوتیوب قصد دارد پیاده‌سازی کند، پلت‌فرمی است که توانایی مدیریت ویدئوهای 360 درجه با کیفیت بالا (جدا از اینکه چه کسی و با چه دوربینی این محتویات را آماده‌ کرده) را داشته باشد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3697

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد