درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21445صفحه نخست » یکشنبه، 18 بهمن 1394 - 06:39
لینکدین ۴۴ درصد از ارزشش را از دست داد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سهام لینکدین با کاهش 44 درصدی ارزش، روز گذشته یکی از بدترین زمان‌های ممکن خود را تجربه کرد. این کاهش ارزش در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت به‌تازگی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه چهارم سال 2015 میلادی عملکرد خود را منتشر کرده که در آن نتیجه‌ای به مراتب ضعیف‌تر از آنچه انتظار می‌رفت مشاهده می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سهام لینکدین با کاهش 44 درصدی ارزش، روز گذشته یکی از بدترین زمان‌های ممکن خود را تجربه کرد. این کاهش ارزش در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت به‌تازگی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه چهارم سال 2015 میلادی عملکرد خود را منتشر کرده که در آن نتیجه‌ای به مراتب ضعیف‌تر از آنچه انتظار می‌رفت مشاهده می‌شود.

با این کاهش ارزش سهام، چیزی در حدود 10 میلیارد دلار از ارزش کلی این شرکت نیز کاسته شده است.

مسئولان این شبکه اجتماعی فعال در زمینه کسب وکار عنوان داشته‌اند درآمد به ازای هر سهم 0.55 دلار را برای سه‌ماهه اول سال 2016 انتظار داشته‌اند اما بر اساس گزارش وب‌سایت بلومبرگ، تحلیلگران این مقدار را 0.75 دلار تخمین زده‌اند.

بر اساس گزارش لینکدین، درآمد سه‌ماهه پایانی سال 2015 این شرکت 861.9 میلیون دلار بوده است که با این احتساب، درآمد از دست رفته این شرکت 0.06 به ازای هر سهم و یا 8.4 میلیون دلار خواهد بود.

در زمینه درآمد در بخش‌های اصلی کسب و کار شاهد رشد کلی بوده‌ایم و به عنوان نمونه 22 درصد رشد در ثبت‌نام‌های همراه با پرداخت هزینه توسط کاربران را شاهد بوده‌ایم. این در حالی است که مجموع کل کاربران این شبکه اجتماعی نیز با 19 درصد افزایش حالا به 414 میلیون نفر افزایش یافته و 57 درصد از مجموع ترافیک این وب‌سایت را کاربران استفاده کننده از دستگاه‌های همراه تشکیل می‌دهند.

در جدیدترین اقدام، مسئولان لینکدین همچنین اعلام کرده‌اند ادامه فعالیت سرویس Lead Accelator که در واقع شبکه‌ای تبلیغاتی برای کسب و کار است را متوقف خواهند کرد.

منبع :‌ آی تی ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد