درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21423صفحه نخست » شنبه، 17 بهمن 1394 - 13:57
موبایلکده
طراحی اولین پیام رسان ویژه افراد ناشنوا
ماتیوس ماخ، جوان 18 ساله لهستانی در مصاحبه با وب‏سایت بیزینس اینسایدر اعلام کرده برنامه همراه تولید شده از سوی او با عنوان Five توانسته تاکنون 150 هزار دلار سرمایه جذب کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ماتیوس ماخ، جوان 18 ساله لهستانی در مصاحبه با وب‏سایت بیزینس اینسایدر اعلام کرده برنامه همراه تولید شده از سوی او با عنوان Five توانسته تاکنون 150 هزار دلار سرمایه جذب کند.  five که مراحل اولیه طراحی آن توسط ماخ انجام شده قرار بود به کاربران این امکان را بدهد تا با استفاده از علائمی بر پایه شکلک‏های مختلف دست (نظیر آنچه خوانندگان سبک رپ از آن استفاده می‏کنند) امکان برقراری ارتباط آسان را داشته باشند.  با این وجود با توجه به سرمایه‏ جمع‌آوری شده و توسعه صورت پذیرفته در قالب کمک کدنویسان دیگر، حالا Five به اولین برنامه پیام‌رسان برای افراد ناشنوا تبدیل شده است.  آن‏طور که عنوان شده، برنامه یادشده از تابستان آینده در قالب نسخه نهایی به بازار عرضه خواهد شد.  این در حالی است که با عرضه اولیه این برنامه در سال 2015، ماخ امیدوار بود کاربران از این برنامه روی اپل واچ خود استفاده کنند تا در قالب مفاهیم جدید ارتباطی، گفت‌وگویی ساده و آسان داشته باشند، اما به‏زودی شاهد استفاده‏ای کاربردی‏تر از این برنامه در قالب امکان برقراری ارتباط برمبنای زبان بین‏المللی علائم (ISL) برای افراد ناشنوا خواهیم بود.  ماخ معتقد است با توجه به عدم بهره‏مندی از صدای درونی، برای چیزی در حدود 80 درصد از افراد ناشنوا تایپ کردن روش طبیعی و عادی برای برقراری ارتباط به حساب نمی‏آید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3696

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
الهام غلامی
| 1394/11/19 - 10:07 |     0     0     |
سلام


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد