درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21349صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 بهمن 1394 - 09:59
روابط‌عمومی‌ها نقش ارزنده‌ای درایجاد فضا برای توسعه فکری دارند
روابط‌عمومی‌ها نقش ارزنده‌ای در معرفی کردن هر سازمان و نهاد و ایجاد فضا برای توسعه فکری دارند.
  

روابط‌عمومی‌ها نقش ارزنده‌ای درایجاد فضا برای توسعه فکری دارند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره این پست بانک ایران در مراسم تقدیر محمدتقی کمال‌پور معاون پیشین روابط‌عمومی با بیان مطلب فوق گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش ارزنده‌ای در معرفی کردن هر سازمان و نهاد و ایجاد فضا برای توسعه فکری دارند.
وی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه روابط عمومی تصریح کرد: حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها علاوه بر گسترش دامنه خدمات موجب ایجاد تغییرات اساسی و شور و شعف در روستاها و برخوردار کردن اقشار محروم از خدمات پولی و مالی شده که در این خصوص نقش روابط عمومی در برجسته‌تر اقدامات بسیار مؤثر بوده است .
رئیس هیأت مدیره با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده ابراز امیدواری کرد که خدمات پست‌بانک‌ایران همچون آفتابی بر سرهمه مردم جامعه بتابد و همه افتخار می‌کنیم که در این بانک خدمتگذار به مردم خدمت می‌کنیم .
سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه‌مدیریت و روابط‌عمومی نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های کمال‌پور با بیان اینکه جابجائی‌ها و تغییرات در هر سازمانی موجب پویائی و تحول می‌شود گفت: کار روابط‌عمومی همواره حساس، بحرانی و همراه با استرس است و نقش مهمی در اشاعه ارزش‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی در سازمان دارد .

همچنین کمال‌پور گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود ارائه کرد .

گفتنی است، در پایان این مراسم رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی و همکاران  روابط عمومی به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات محمدتقی کمالپور لوح تقدیر و هدیه ای به وی تقدیم نمودند

 

منبع: روابط‌عمومی پست‌بانک ایران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد