درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21316صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 11 بهمن 1394 - 11:55
آشتایی با انجمن مشاوران روابط عمومی
انجمن مشاوران روابط عمومی، صدای مشاوران روابط عمومی ها در انگلستان است. این انجمن تجاری در سال 1969 تاسیس شد و هم اکنون 70درصد خدمات مشاوره ای روابط عمومی ها را در این کشور ارائه می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن مشاوران روابط عمومی، صدای مشاوران روابط عمومی ها در انگلستان است. این انجمن تجاری در سال 1969 تاسیس شد و هم اکنون 70درصد خدمات مشاوره ای روابط عمومی ها را در این کشور ارائه می دهد. اعضای این انجمن متشکل از آژانس ها و مراکز مشاوره در تمام بخش های روابط عمومی هستند که خدمات خود را در سراسر انگلستان ارائه می دهند.


انجمن مشاوران روابط عمومی نشست هایی را در جهت گفت و گو و انتقال نظرات اعضای خود به مقالات و رسانه ها و نیز نهادهای دولتی، عمومی و سایر انجمن ها برگزار می کند. مراکز مشاوره ای که عضو این سازمان هستند، می کوشند تا به طور حرفه ای در این عرصه فعالیت کنند. شرکت هایی که با اعضای این انجمن مشورت می کنند می توانند از لحاظ کیفیت خدمات در این زمینه مطمئن باشند زیرا اعضا شرایط سختی را که انجمن هنگام ورود برای آن ها در نظر گرفته با موفقیت سپری کرده اند و نیز به قوانین اجرایی و استاندارد و مدیریت مشاوره کاملاً مقید هستند.

 

همچنین اعضای انجمن با در اختیار داشتن طیف وسیعی از خدمات جدید می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی جستجو جهت یافتن نیازهای شرکت های متقاضی برای مشاوره با کارشناسان انجمن و نیز سرویس ارائه خدمات به افراد جویای کار در عرصه روابط عمومی در سایت دسترسی یابند و نیز در حوزه های مختلفی چون مدیریت مالی، ارتباط با صنعت، امور مشاوره و نیز تربیت و استخدام نیرو فعالیت می کنند.


انجمن مشاوران روابط عمومی همایش ها و سمینارهایی را در زمینه مدیریت مشاوره و مسائل جاری صنعت و نیز مراسم سالیانه اهدای جوائز به بهترین شرکت صنعتی در تمام سطوح شرکت ها برگزار می کند.همچنین اجرای طرح های تحقیقاتی کلیدی در زمینه صنعت مانند بررسی سالیانه ترازپایه را به طور مستقل اداره و رهبری می کند و در حوزه های مختلفی چون حقوق کارکنان، هزینه های شرکت، مزایای کارکنان و هزینه های مشتریان به تحقیق و بررسی می پردازد.


این انجمن نه تنها علاقه‌مند به ارائه مشاوره به مدیران است بلکه به عنوان بازویی فعال در شناسایی هزاران نفر از افراد خواهان کسب مشاوره اعم از مدیران و یا سطوح پایین تر از آن محسوب می شود. علاوه بر این، انجمن حتی علایق افراد خارج از حوزه اصلی مشاوران خود در لندن را در نظر گرفته و با استفاده از شبکه گروه های منطقه ای در سراسر کشور به آن ها پاسخ مثبت می دهد.


همان طور که بخش صنعت روز به روز جهانی می شود، بسیاری از اعضای این انجمن نیز در سطح بین المللی مطرح می شود و این موضوع سبب گردیده است که این انجمن روابط قوی و مستحکمی را با سایر انجمن های تجاری در سراسر دنیا از طریق عضویت در سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات (Icco ) و انجمن بین المللی مشاوران ارتباطات داشته باشد و این امر موجبات ورود بیش از 2000 عضو مشاور را به این انجمن از 24 کشور مانند آمریکا، فرانسه، آلمان و روسیه فراهم کرده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد