درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21073صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 بهمن 1394 - 12:45
روابط عمومی منابع طبیعی ایلام اول کشور شد
در سومین جشنواره آثار برتر روابط عمومی های منابع طبیعی کشور، روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در زمینه تولید و انتشار گزارش های خبری تلویزیونی موفق به کسب مقام برتر شد.
  

روابط عمومی منابع طبیعی ایلام اول کشور شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در آیین تجلیل از روابط عمومی های سازمان با بیان اینکه کار روابط عمومی ها بسیار پیچیده و مشکل است، گفت: مهارت و هنر مربوط به روابط عمومی، یک کار علمی و تخصصی و فنی است و حتی از مسایل فنی مربوط به منابع طبیعی نیز پیچیده تر است چون با انسان سر و کار دارد و انسان‌ها نیز هر کدام دریایی از موضوعات مختلف را در بر دارند.

خداکرم جلالی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه منابع طبیعی اهمیت دارد و این مهم بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، اظهارداشت: اگر حفاظت از منابع طبیعی را شاخص فرض کنیم، آن هم بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نخواهد بود و فرهنگ سازی در این زمینه کار روابط عمومی‌ها است.

وی یادآور شد: دانش، مهارت، مدیریت، اخلاق و مشارکت پنج محور اساسی برای نیل به اهداف سازمانی منابع طبیعی و رسیدن به جایگاه مناسب منابع طبیعی است.

گفتنی است روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در سومین جشنواره آثار برتر روابط عمومی‌های سازمان موفق به کسب رتبه برتر در زمینه تولید و انتشار گزارش های خبری تلویزیونی شد.

 

منبع: قدس آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد