درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20979صفحه نخست » سه شنبه، 29 دی 1394 - 09:58
خود مدیریتی
برای خودتان انگیزه ایجاد کنید
تبدیل شدن اصول خودمدیریتی به بخشی از فرهنگ سازمانی می‌تواند تا حد زیادی از تعدد لایه‌های مدیریتی در سازمان بکاهد و فرآیند کنترل و نظارت بر کارکنان را ساده‌تر و سریع‌تر و دقیق‌تر سازد و در بلندمدت هر کدام از کارکنان چنین سازمان‌هایی را به مدیرانی زبده، حرفه‌ای و وظیفه‌شناس تبدیل کنند که هر کدامشان قادر خواهند بود در آینده شرکتی و سازمانی را مدیریت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تبدیل شدن اصول خودمدیریتی به بخشی از فرهنگ سازمانی می‌تواند تا حد زیادی از تعدد لایه‌های مدیریتی در سازمان بکاهد و فرآیند کنترل و نظارت بر کارکنان را ساده‌تر و سریع‌تر و دقیق‌تر سازد و در بلندمدت هر کدام از کارکنان چنین سازمان‌هایی را به مدیرانی زبده، حرفه‌ای و وظیفه‌شناس تبدیل کنند که هر کدامشان قادر خواهند بود در آینده شرکتی و سازمانی را مدیریت کنند. و اما توصیه‌های خودمدیریتی امروز:

 

آخرین پروژه‌ای را که در هر روز کاری مشغول انجامش هستید به پایان برسانید سپس به خانه بروید، چرا که در صورت نیمه تمام رها کردن آن در روز بعد باید برای تکمیل آن انرژی بیشتری را صرف کنید‌. علاوه‌بر این‌‌، هنگامی که به خانه برمی‌گردید‌‌، دیگر دغدغه تکمیل آن کار را در روز بعد نخواهید داشت‌.

• «تخته انگیزه» خودتان را تهیه کرده و در محل کارتان نصب کنید و کارهایی را که باید انجامشان دهید روی آن یادداشت کنید. این کار بهترین راه برای قابل رویت ساختن چیزهایی است که می‌خواهید انجام دهید و به فعالیت‌های شما جهت و تحرک می‌بخشد‌.

چون هر زمانی ممکن است رئیس‌تان از شما گزارش کار بخواهد‌‌، پس ضمن آماده داشتن گزارش کار خود‌‌، از زیردستانتان نیز بخواهید به‌طور مرتب گزارش کارشان را به شما تحویل دهند تا شما همیشه چیزی برای ارائه دادن به مافوق خود داشته باشید چرا که «همیشه پیشگیری بهتر از درمان است».

اگر مدیر عالی‌رتبه‌ای هستید حتما یک دستیار برای خود استخدام کنید تا کارهای پیش پا افتاده و متفرقه را برای شما انجام دهد‌‌، حتی اگر نیاز شد از جیب خودتان به او دستمزد بدهید تا با رها شدن از انجام این کارها بر کارهای اساسی‌تر و حساس‌تر خود تمرکز کنید و به این وسیله بر بهره‌وری کاری‌تان بیفزایید‌.

وقتی دارید کاری را برای کسی انجام می‌دهید به گونه‌ای عمل کنید که گویا آن کار را برای خود و عزیزانتان انجام می‌دهید. این گونه اندیشیدن باعث می‌شود تا هم کارها به بهترین شکل ممکن انجام شوند و هم اینکه برایتان لذت‌بخش و زیبا به نظر خواهند آمد‌.

وقتی مسوولیت یک پروژه را بر عهده می‌گیرید‌‌، خود و همه اعضای تیم‌تان را به‌طور همه‌جانبه درگیر آن پروژه کنید و به دیگران بگویید که می‌خواهید چه بکنید و از آنها توقع انجام چه کارهایی را دارید. این کار شما باعث افزایش احساس تعهد و مفید بودن‌‌، هم در شما و هم در میان اعضای تیم‌تان می‌شود‌.

با تمام کارکنان سازمانتان به‌صورت شبکه‌ای و مستمر در ارتباط باشید و به‌طور دقیق بدانید هر کسی کجا است، چه می‌کند‌‌، چه موقع سر کار حضور دارد و برای چه کسی کار می‌کند. با داشتن این اطلاعات می‌توانید از همه برای انجام بهتر کارتان کمک بگیرید‌.

در سخت‌ترین مراحل انجام یک پروژه و در لحظاتی که به‌شدت خسته و درمانده شده‌اید کافی است به لذت و افتخاری که پس از پایان موفقیت‌آمیز آن پروژه انتظارتان را می‌کشد فکر کنید‌‌، خواهید دید که با انرژی و انگیزه مضاعفی به ادامه کارتان خواهید پرداخت‌.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3681

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد